{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har lige fået vasket hår
  • #1   25. feb 2018 et mere smiley

    profilbillede
  • #2   25. feb 2018 Jeg har sovet med hue de sidste par dage fordi Sofus syntes han skulle ordne mit hår. Jeg har langt hår og synes ikke det er så rart når jeg skal hive mit hår op af halsen på ham *bvadr*

  • #3   25. feb 2018 har også langt hår - det bliver bare altid sat op. men kalle kan godt få det ud af elastikken når han har lyst.
    og nej det er ikke sjovt at skulle hente ens hår op af halsen på katten smiley det må jeg også tit gøre når Kalle er i det hjørne

    heldigvis sover han aldrig i min seng. det er gerne når vi ser tv eller når sidder og spiser.. smiley


  • #4   26. feb 2018 Det gør ingen forskel om mit er sat op eller ej, det er så glat at når Sofus slikker på det kommer der ud af Elastikken haha
    I nat har der ikke være t noget, måske fordi jeg vasker hår igår. Til gengæld plejer Sofie at gå amok i mit hår når det er nyvasket. Hun var dog distraheret af den fremmede kat igår.


  • #5   26. feb 2018 Det vækker minder smiley
    Nu skal I høre...
    Min allerførste kat som jeg selv havde ansvaret for (teenager) hed Kvaks - han kunne ikke sige miav, men kvækkede som en frø smiley
    Når jeg var faldet i søvn, vågnede jeg sommetider ved, at Kvaks havde lagt sig i en stilling hvor forben og bagben udgjorde det for ørevarmere... Maven (den var stor) holdt hovedet varmt og så var der jo lige hovedet der kunne vaske mit pandehår imens jeg sov trygt, så jeg vågnede sommetider med meget vådt pandehår bvadr.


  • #6   26. feb 2018 Hahahaha hvor kært! Den lavede Sofus på mig i forgårs. Jeg var ret glad for at jeg havde taget hue på I seng smiley

  • #7   26. feb 2018 Kalle piller også håret ud af elastikken
    en gang tog han en ordenlig tot og gnavede af smiley der var vi så ikke så gode venner. "heldigvis" var det det lange, og ikke pandehåret.

    Mio, min siam, elskede før hen når man lige havde farvet håret. så skulle det bare nulleres helt vildt. det er han dog heldigvis holdt op med på sine gamle dage
    så nu er det kun Kalle som ELSKER hår - bare han ikke lærer Kida at gøre det smiley

    her er min frits uden elastik - så der er nok at tage


    profilbillede
  • #8   26. feb 2018 Anja:
    Herregud, det er jo en ordentlig manke, der er nok at tage af smiley :D smiley


  • #9   26. feb 2018 Ja det kan jeg godt se. Sofie går helt i selvsving nær vådt hår. Hun kan slet ikke styre sig og bliver så fokuseret at hun glemmer at være forsigtig

Kommentér på:
har lige fået vasket hår

Annonce