{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Fister på penciliin og smertestillende {{forumTopicSubject}}

Ja vi var så til dyrlæge i går. Ku jo ikk komme til vores egen, så vi var hos en underlig starut i Vordingborg, men det er nok bare mig.
Men: han sage, det var bid fra en anden kat, så Fister derfor havde smerter og derfor ikk brugte halen og den derfor bare hang og dinglede. Jeg kan godt nok ikk hverken se el. mærke noget, men jeg må jo stole på dyrlægen. Han skal så gerne begynde at bruge halen igen om en uges tid, og indtil videre, er han så på pencilin og smertestillende.

Mht. FODER? nogen der kan anbefale foder der både kan bruges til steriliseret Og kastereret katte???.
Vi bruger Royal Cain i øjeblikket til Mollie, men ku være rart med foder de begge kan spise nu Fister skal kastereres på tirsdsags.... Synes nemlig ikk jeg er stødt på et foder der er til begge dele.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fister på penciliin og smertestillende
  • #1   9. maj 2007 Hejsa... Først vil jeg lige sige god bedring til din kat, håber at han snart bliver bedre ( ved nu ikke hvad hans symptomer er, udover at du skriver at halen hænger ).

    Men mht. foder, så kan du købe Hills presciption diet ved dyrlægen. Den der hedder C/d. Det er et foder specielt udviklet til kastrater, eller katte med urinvejs "problemer"
    ( kastrerede hankatte kan have tendens til at udvikle urinvejs sten ). Foderet er et godt universal foder, og derfor godt til både han og hun kastrater.. :o)


Kommentér på:
Fister på penciliin og smertestillende

Annonce