{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  se hvad jeg laveer
  • #1   2. apr 2018 fik billeder af Ib og Ole

    profilbillede
  • #2   2. apr 2018 ib og ole - aner desværre ikke hvem der er hvem. har kun mødt dem en gang for længe siden. min lillebror har nemlig hund og jeg har allergi overfor hund
    men de to katte hygger sig da smiley


    profilbillede
  • #3   2. apr 2018 Opskriften på dem


    Man bruger 3 ngl garn til en tråd og nål 4-6. Starter naturligvis med bunden.

    Hækl 2 lm.
    I 2.lm hækles 6 fm, hækl 1 km i 1. lm (gøres efter hver omg.)
    I 2. omg. hækles 2 fm i hver fm.
    I 3. omg. hækles 1 fm i første fm, 2 fm i 2. fm - omgangen ud.
    I 4. omg. hækles 1 fm i de 2 næste fm, 2 fm i 3. fm - omgangen ud.

    Dette fortsættes til diameteren er som man vil have.

    Næste omg. tages ikke ud, men hækles i bagerste løkke.
    Derefter hækles uden udtagninger i begge løkker til man har nået den kanthøjde man vil have. Husk at kanten skal lægges dobbelt for der skal skumgummi indeni.

    Når det er nået, bukkes kanten rundt om skumgummi og hækles/syes sammen med den løkke som ikke blev hæklet da man startede på kanten.


  • #4   3. apr 2018 Ej hvor er de fine. smiley
    Jeg kunne dog ikke lige se hvad det var på det første billede. smiley
    Jeg har lige pakket mit hækletøj væk for en stund. smiley


  • #5   3. apr 2018 idet jeg har katetker til min dialyse, så har jeg begge arme til fri afbenyttelse, så jeg strikker karklude og hækler kattekurve
    men det slutter snart, for der skal gerne gang i min fistel i min arm. Og så er det slut med at bruge den når jeg er dernede.
    hjemme kniber det dog lidt. Kida vil gerne hjælpe... så her får man ikke lavet så meget som jeg gerne vil


  • #6   3. apr 2018 De er da fine - og du er helt sikkert på at der ikke er nogen der har nogle magen til smiley
    Skisme da træls at din arm skal være "optaget" i alle de timer du er afsted smiley


Kommentér på:
se hvad jeg laveer

Annonce