1.671 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Blinkhindefremfald.. Blinkhindefremfald..

håber på lidt hjælp fra jer ...min *lille* killing på ca 10 mdr har de sidste par dage,haft fremfald af blinkhinden i begge øjne.Har prøvet at surfe lidt rundt for at finde lidt oplysninger om dette..Men det har ikke givet mig noget hjælp.Det skal siges,at hun har fået ormekur for en uge siden,da jeg opdagede orm.Hun trives og er s... fræk,men jeg bryder mig ikke om at se hende se sådan ud.
Er det nogle som kan svare mig på det ??

På forhånd tak.

Gitte

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blinkhindefremfald..
  • #1   12. maj 2007 Tak Louise ;o) jeg tager lige en snak med dyrlægen på mandag,da jeg skal afsted med hund og kat til deres årlige vacc.

• #2   12. maj 2007 hje Gitte

Hvilken ormekur fik din kat?? Måske har den bændelorm og fik en kur for spoleorm eller omvendt???

Hvis ikke det bliver bedre i løbet af weekenden, ville jeg nok lige ringe til dyrlægen. Der er som regel en grund til blinkhindefremfald..

• #3   12. maj 2007 Hej Annette : hun har fået ormekur mod bændelorm og de andre typer,så det burde have virket på hende.Milbemax,skulle være det hotteste indenfor det mest bredspektrede....ville bare lig høre om I evt vidste hvad der mon fremkaldte fremfaldet.Har aldrig set det før og bliver sgu noget forskrækket og urolig over at se det.
    Snakker lige med min dyrlæge på mandag,har en tid hos dem,ellers må hun lige komme med i en transportkasse og blive tjekket.

Kommentér på:
Blinkhindefremfald..

Annonce