{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ser man efter når man køber kat ?
  • #1   22. maj 2007 Hey

    Har sendt dig en besked.. :o)

    Knus


  • #2   22. maj 2007 okay. mange tak..

    Er blevet så meget klogere og er kanon glad for alle de gode råd jeg har fået


  • #3   22. maj 2007 Du skal først og fremmest, som Vibeke skriver, besøge nogle opdrættere. Ikke på samme dag, det er de færreste opdrættere vilde med.

    Når du besøger opdrætteren, så spørg dig selv, om du kunne tænke dig at være kat i det hjem. Kan du det, ja så er det et godt sted.

    Når du udvælger en killing, så se efter om den har klare blanke øjne, at den ikke har snot i næse og øjne. At pelsen er blank og fin og at killingen ikke virker "vommet". Den må gerne være tyk, men ikke vommet, for det kan være orm.

    Når du har bestemt dig, så sørg for at få en kontrakt på killingen læs kontrakten grundigt.

    Når du skal bestemme dig for en killing så HUSK, at du ikke kan redde verden og alle dens katte. Køb ALDRIG en killing af medlidenhed, det hjælper hverken, killingen eller dig, blot den uansvarlige opdrætter.
    HUSK, du kan altid sige NEJ TAK, jeg vil ikke købe her. Brug altid tid på at tænke dig om, bestem dig aldrig lige på stedet.

    Og så lige et sidste pip.
    Vil du være sikker på at din MCO er raceren, så køb hos en registreret opdrætter og få stamtavle på katten.


  • #4   22. maj 2007 Hejsa.

    Jeg vil også råde dig til at besøge nogle opdrættere.

    Alt for mange har forelsket sig i Maincoon og avlet dem til højer og venstre uden tavle, og mange af dem er ikke ren avl mere, men ganske alm blandinger med langt hår.

    Hvis du køber en Maincoon fra en opdrætter, kan hun/han fortælle dig meget om hvordan den falder ud i temperamente og udsene, det kan self svinge lidt fra kat til kat, men man er dog mere sikker på hvad man får.

    Held og lykke med at finde en dejlig kat.


Kommentér på:
Hvad ser man efter når man køber kat ?

Annonce