{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.179 visninger | Oprettet:

HJÆLP ! Hjemløse killinger. {{forumTopicSubject}}

Hey alle

Jeg gør rent ved et par en gang om ugen.
De har gennem længere tid haft en hjemløs kat gående som de har givet en kasse og lidt mad.
Idag da jeg kommer står der så en ny kasse med tæpper for, jeg kigger ind i kassen og der ligger 4 små killinger med deres mor.
Jeg kontakter så dem der bor der og tilbyder at tage killinger samt misse mor med hjem, da jeg synes det er skide synd for dem alle og også farligt..

Hun vil såø lige snakke med manden om det ikke er en god ide at jeg tager dem og sørger for dem og selvf finder nye og gode hjem til dem alle..
De vil nemlig ikke have dyr.

Men så er det så jeg kommer til at tænke på hvad der sker hvis jeg tager misse mor ind nu hvor hun i hvertfald har levert ude i over ½ år ! Det tyder på synes jeg at hun på et tidspunkt har været inde men så er blevet smidt ud eller ikke har kunne finde hjem. For hun er virkelig kælen. Tror i at hun vil kunne det ?

Hun kommer ikke til at gå med vores 2 andre misser for Mille er ikke glad for fremmede og Afrodithe er gravid..
Men hvad tror i ville hun kunne klare at komme ind ?????

Håber nogle kan hjælpe og give gode råd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP ! Hjemløse killinger.
  • #1   23. maj 2007 Hvis killingerne hvæser af jeg skal i bare holde homøret oppe og snakke og nusse med dem, så skal de nok blive tamme..
    Moren skal nok bare være lidt alene (ikke sammen med jeres katte)i et andet rum, så hun kan falde ned og vende sig til omgivlserne..

    Bare et lille råd.. Håber det kan bruges


  • #2   23. maj 2007 Hej!

    Ja, det tror jeg godt at hun kan. Jeg har for nylig taget en 7 årig hunmis med hjem - endda drægtig og skal snart føde - og hun har været ude hele sit liv.

    Og hun går bare og trivedes herhjemme.

    Så jeg tror bestemt at det ville kunne lade sig gøre - og så synes jeg at det var et godt initiativ smiley

    Kram
    Friis


  • #3   23. maj 2007 Tak for svarende.

    Har ikke taget dem hjem endnu for hun ville lige snakke med manden om det var okay at jeg tog dem.

    Hun vil ikke kunne komme ud her da vi bor i lejlighed.. Så der er ingen mulighed for flugt.

    Som jegb skrev skal hun have et værelse for sig selv da jeg ikke synes at mine katte skal blive rundt på gulvet på grund af en ny kat der ikke skal blive.
    Så den få selvf. et værelse for sig selv. Men nu må vi se hvad de beslutter sig for, men håber da at jeg må tage dem med hjem og tage mig af dem alle..

    Kunne blive meget sjov, for Afrodithe skal føde i sommerferien og der vil jeg ikke være af med de andre killinger.. Så bliver der godt nok liv her i lejligheden..

    Men må jo bare håbe det gå hvis jeg få lov at tage mig af dem.


  • #4   23. maj 2007 Jamen det lyder jo helt perfekt for hende så.

    Lad os høre hvad I finder ud af smiley


  • #5   23. maj 2007 Ja håber jeg det bliver..
    Jeg skal nok lige slå på tråden og fortælle,
    hvad det bliver til..


  • #6   23. maj 2007 hejsa jeg har en hun kat der var ude kat hun fik 2 killinger sidste år jeg tog killingerne og grå mis ind og der var ingen problemer med at have hende inde og hun er også inde nu hvor hun har 4 killinger og det går super


  • #7   23. maj 2007 mange tak alle sammen.. skriver når der kommer nyt i sagen..

  • #8   23. maj 2007 Jamen kan du holde hende og killingerne i et andet rum så synes jeg klart du skal gøre det og at det er en god ide :o)
    Tager dine katte så nemt imod fremmed, kan du når killingerne er lidt ældre, f.eks 4 uger (bare mit bud) eller lign. præsenterer dem for hinanden og se om det er en god eller dårlig ide :o)

    Og så f.eks kontakte den lokale dyre/katteværns forening og hører om de f.eks vil hjælpe med videreformidlig (og evt. vaccine og neutralisation).


  • #9   24. maj 2007 ej det kunne da blive spændende var.. De ville helt sikkert få det bedre hos jer end ude i naturen.. Glæder mig til opdatering og evt. billeder, hvis i får dem hjem.. :o)

  • #10   24. maj 2007 Eva K: Tak for den ide vil jeg da helt sikkert prøve viste jeg faktisk ikke at man kunne..
    Ja håber meget de gå med til det der hvor de er nu for de ville med sikkerhed få det bedre..
    Og hvis så man kan finde ud af at dyre/kattens forening ville hjælpe med noget vacine og neutralisering, ville det bare være super, for har ikke lige pt. råd til alle de ting..

    MEn vil stadig prøve at gøre alt for at de få både det ene og andet... Må bare spare lidt på mine penge så..

    Men tak for alt støtte i alle giver.. lover at opdatere jer alle..


  • #11   24. maj 2007 Christine - Ja, du kan jo fortælle det som det er. Jeg ved de med gravide hunkatte/katte med killinger bruger at de kommer ud i et privat hjem og lever der :o) Og så selv står for videreformidling osv.

  • #12   24. maj 2007 Eva K: Okay ved du om der er noget i silkeborg eller omejn.. Eller hvor jeg kan finde det ?

Kommentér på:
HJÆLP ! Hjemløse killinger.

Annonce