{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Kida syg {{forumTopicSubject}}

øv øv
så måtte Kida afsted til dyrlæge i dag
hun var begyndt at hoste. troede først at det var pga hår i halsen. hun fæller en del
men her til morges - efter en nat med meget hoste - ville hun så slet ikke have sin mad. hun havde hellere spist sin aftensmad i går
så blev der ringet til dyrlægen, og fik en tid.
1 time efter spiste hun så sine tørpiller...

nå men vi var så ved dyrlægen med barnet. der er f... langt når man bor på sydlangeland og skal helt til odense: køretid ca 1 time (alt efter hvor mange traktor mm der kommer i vej) med en kat som OVERHOVEDET IKKE vil kører bil
hun kan så hellere ikke lide fremmede mennesker, så et besøg hos dyrlægen er ikke det sjoveste når hun skal pilles ved

jeg havde en kraftig mistanke til luftvejsinfektion. hvilket det så også var. så nu er babyen på pencillin fra i morgen
da hun kom hjem gik hun straks i gang med at spise

værste var at jeg går i dialyse om tirsdagen, men dette var altså ikke så vigtigt som en kat som ikke vil have sin mad. men det hele gik som det skulle. og lige nu ligger jeg og har 29 min tilbage i dialysen.
så det hele endte godt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kida syg
  • #1   24. apr 2018 Du har da lagt en hård dag bag dig må jeg nok sige smiley Er der ingen kompetente dyrlæger tættere på? Hvis det er Odense Dyrehospital, så synes jeg godtnok ikke at de er imødekommende overfor potentielle nye kunder...


  • #2   24. apr 2018 jeg bruger højby dyreklinik. har haft dem i snart 10 år. vi brugte dem da jeg var på kv, og så var det nemt lige at tage mine katte med når jeg skulle på arbejde. og så har jeg holdt ved dem siden.

    jeg har ikke rigtig mødt nogen dyrlægekliniker i nærområdet som jeg er helt tilfreds med.

    men jo det var en lidt hård dag. Normalt så gør jeg det at hvis det kan vente til dagen efter, så gør jeg det.men i dette tilfælde hvor jeg ikke havde set hende spise, så tør jeg ikke vente. og det gik da også. er kommet hjem og har fået aftensmad. Kida har heldigvis spist både våd og tørfoder. hun er træt men er med


  • #3   25. apr 2018 opdatering
    det går lidt bedre med hende i dag. hun har ikke hostet så meget i nat - gjorde lidt i går aftes inden vi gik i seng
    i dag tøffer hun bare stille rundt og sover en del. men har været en stor pige og har taget sine piller

    nu er det så spændende at se hvor mange ud af de andre 12 som også får en tur..... smiley


  • #4   27. apr 2018 opdatering her fredag
    Kida har allerede fået det meget bedre.
    I dag har hun rigtig travlt med at lege. Hun hoster lidt ind imellem, men ikke meget
    spiser fint

    og det bedste er at ingen andre er begyndt smiley


  • #5   28. apr 2018 Århh stakkels Kids, men godt at høre at hun er i bedring og intet tyder på at de andre katte er blevet ramt.
    Jeg må indrømme at du godt nok er sej, jeg ved at dialyse tærer på kræfterne så at du har overskud til både det ene og det andet, det tager jeg hatten af for. Men jeg ved jo også at vi mennesker får overnaturlige kræfter når det der står os nært har behov for os, så jeg kan godt se hvordan du henter uanede midler fra, men du må også være træt efter sådan en dag oveni at du jo nok ikke havde fået så meget søvn når Kida hostede det meste af natten.

    Sejt Anja pas nu på dig selv smiley


  • #6   28. apr 2018 tak smiley

Kommentér på:
Kida syg

Annonce