{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Killinger & rigtig mad {{forumTopicSubject}}

Hvornår begynder killingerne og spise, jeg har prøvet med torskerog med creme fraise, dåsemad og tørkost der er blevet blødt.
De er 4 uger på søndag, men lige meget hvad jeg giver dem vil de ikke spise det, kun deres mor gider det.

Ikke engang kattebakken gider de endnu, er det ikke snart de skal lærer det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killinger & rigtig mad
  • #1   24. maj 2007 Tina: Ok bare det er normalt de ikke er så hurtige smiley

Britta: Super det må jeg da prøve at give dem, og se om det hjælper smiley

• #2   24. maj 2007 Pusser - Og kattebakken begynder de nu nok ikke at bruge før de beguynder at spise rigtig mad :o)
    Der er nemlig en sammenhæng der. Det er først når de begynder at få andet end missemors mælk at hun ikke gider at stå for at klare den slags :o)
    Og så længe mor bare har mad nok stående fremme, så begynder de nok at spise med hende når de selv følger tiden er :o) Ellers så prøv med nogle af de godbider, og lad da endelig mor spise med (og hun kan nu nok rigtig trænge til nogle ekstra godbider selv med sådan en flok), så kan de jo efterabe hende hvis det er :o)

• #3   24. maj 2007 Tina: Troede bare killingerne begyndte at spise hurtigere rigtig mad smiley

Britta: Ok så længe mors mælk er det bedste er jeg rolig, men det kommer jo nok en dag smiley

Eva: Så er det derfor de er så ligeglade med kattebakken smiley Batman (den sorte) har ellers prøvesmagt idag men det gik ikke så godt da det hang fast i læben på ham smiley

• #4   24. maj 2007 mine killinger er 5 uger i dag og får stadig flaske 4 gange om dagen, og er da først begyndt at spise selv rigtigt i denne uge alle , i starten som 4 ugers var der kun 2 som vile spise, og de skulle stadig tørres bagi, det er først de sidste dage de alle selv kommer af med stort og småt. og alle selv spiser lystigt de får 4 gange mad om dagen nu og flaske 4 gange.

• #5   24. maj 2007 Missemor: Giver du dem selv flaske 4 gange om dagen, Hvad med deres mor vil hun ikke give dem mad mere?

• #6   24. maj 2007 vi har prøver med kyllinge stykker , har ikk haft en kat eller killing der ikk har elsket det .. faktisk så sloges de om de stykker de fik , bar sørg for de ik er varme eller for kolde men lune smiley

Kommentér på:
Killinger & rigtig mad

Annonce