{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Hvilken forsikring? {{forumTopicSubject}}

Hvilken katte forsikring kan i anbefale?

Lige nu har vi Agria og det fungere egentlig fint, men nu hvor vi skal have vores nye killing her om 2 ugers tid er jeg bare lige på udkig om der noget der evt bedre kan betale sig først.

Så altså, det er en forsikring til vores nye Hellig Birma killing samt vores skovkat blanding på 6 år.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken forsikring?
  • #1   11. maj 2018 Danske forsikring / Topdanmark, det er den jeg bruger smiley
    Har aldrig haft problemer med at få penge fra dem eller andet


  • #2   11. maj 2018 Jeg har kig på dyrekassen Danmark og dyreforsikring Danmark.

    Dyrekassen er billigere men dækker til gengæld ikke tænder.

    Det gør dyreforsikring Danmark men koster så lidt mere om året.

    Jeg ville til en hver tid gå uden om agria.
    Men det er fordi jeg syntes de har givet mig rigtig dårlig service da jeg snakkede med dem omkring en forsikring. Det virkede som om han syntes jeg spildte hans tid bare fordi jeg spurgte til deres forsikring...

    Jeg ved dog endnu ikke hvilken en forsikring jeg går med.
    Det er en Ragdoll jeg skal have forsikret. Jeg er bare meget fan af den med tænder smiley
    Men det er vidst et tilbud de køre lige nu, hvis du tilmelder din killing inden den bliver 6 måneder smiley


  • #3   12. maj 2018 Ville klart beholde Agria hvis jeg var jer, vi har desværre haft hårdt brug for dem her det sidste halve år med Gry og de er så søde og flinke hvergang og har dækket mere end vi troede de ville .. så vi er dybt taknemmelige!
    Jeg har lige købt hest og den er også forsikret hos dem ... smiley


  • #4   12. maj 2018 Med agria skal du vide at din kat på 6 år bliver dyrere jo ældre den bliver..
    Jeg havde agria til at starte med, men nu har jeg en kat i Tryg og en kat i Topdanmark, jeg skal først nu prøve at få penge fra Topdanmark så nu må vi se hvordan det går, men jeg havde kun haft Tryg i et halvt år før jeg skulle bruge dem og der var absolut ingen problemer, pengene stod på min konto 10 dage efter jeg havde sendt papirer afsted.
    Fordelen ved Tryg frem for Topdanmark er at Topdanmark ikke tager dyr der er over 7 år og når de er over 3 år så vil de have en kopi af sundhedsstyrelsen/ sygejournal, det vil agria i øvrigt også og har katten tidligere været syg med et og andet evt urinveje, så dækker de ikke den del altså hvis katten bliver syg med det samme igen eller noget der kan hænge sammen med det.
    Tryg beder ikke om noget som helst og forsikrer uanset alder, jeg ville egentligt gerne have begge katte i Tryg men nu står Smilla i Topdanmark og er netop blevet syg med nyrerne så indtil jeg ved hvor det står med hende så bliver hun hvor hun er.

    Jeg ville nok ikke anbefale agria men det er kun fordi jeg syntes de dækker for lidt og tager for mange forbehold. Prismæssigt er det nogenlunde det samme uanset hvem der forsikrer.
    Korrekt der er ikke mange der dækker tænder (altså når vi snakker FORL/TR) og skal man have dem til det så koster det kassen.


  • #5   14. maj 2018 Jeg har Topdanmark og har aldrig problemer, selvom de skal refundere mindst 1 regning om måneden....

  • #6   14. maj 2018 Der er lidt at kigge på, tak for jeres svar og inputs smiley

  • #7   22. maj 2018 Hej igen, jeg vil lige høre om der nogen der har erfaringer med Dyreforsikring Danmark?
    Topdanmark vil desværre ikke tage vores nuværende kat ind pga af hendes alder, så det er desværre udelukket.


  • #8   22. maj 2018 Så vælg Tryg..
    De spørger ikke om alder eller sygejournal som mange af de andre, jeg har selv min 11 årige hunkat forsikret i Tryg, hun var 8 år da hun blev meldt ind i tryg ( havde før været i agria) jeg spurgte dem om de skulle se sygejournal, det svarede de nej til. Alle andre jeg havde snakket med angående katte sygeforsikring dækkede ikke min kats nyre fordi hun tidligere har haft urinvejslidelser, har ikke taget forbehold for dette, så hun er dækket fuldt ud ( undtaget tænder, men det er der ingen forsikringer der gør med mindre man betaler ekstra)


  • #9   23. maj 2018 Joy:
    Jeg spurgte til dyreforsikring Danmark i en gruppe på Facebook og fik positive tilbagevendinger på den. Så når min baby kommer hjem bliver han forsikret der smiley


    profilbillede
  • #10   23. maj 2018 Har mine hos Tryg, til 84,- og 87,- pr måned inklusive, tand og medicin dækning.
    Tegnede dem umiddelbart efter Trold havde fået fortaget hofte operation, de spurgte ind til om der havde været nogle dyrlæge besøg, men ikke hvorfor.
    Muligvis derfor han koster de par kroner mere.


Kommentér på:
Hvilken forsikring?

Annonce