{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Krumme halter {{forumTopicSubject}}

ja jeg kommer til at besøge dyrlægen igen.
Krumme har gået og haltet her i en periode. Noget han tidligere har gjort, derfor har jeg ikke været nervøs. Problemet er at denne gang er det ikke gået over igen. normalt går det over i løbet af 2-3 dage
men denne gang vil det ikke gå over.

han virker dog ikke til at have ondt, - og jo han har jo ondt for ellers ville han ikke halte. men han leger og tonser rundt som normalt. springer op og ned. Intet unormalt her
endelig kan man slet ikke forstille at han skal have ondt.
har tjekket hans pote og hans negle, og der er intet at se.
han er ikke hævet - det er dog lidt svært at se rigtig pga hans farver på forbenene.

får en tid til ham på mandag - det haster ikke. har jo gået med det hele ugen. så mandag

men nogen forslag til hvad det kan skyldes?
han kom jo først til os da han var omkring 8 mdr. så kender ikke hans fortid og evt tidligere skader. men han har flere gange haft en periode hvor han har haltet hvor det er gået over igen.
umiddelbart vil jeg tro at han har en gammel skade som driller.
men hvad gør man ved det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krumme halter
  • #1   12. maj 2018 skal da også lige have et billede af drengen

    profilbillede
  • #2   12. maj 2018 det er værst når han lige har sovet.
    det er altså ikke ens hele dagen.

    det er faktisk det forben med aftegnet. billedet er taget i onsdags. kan I se nogen hævelse?
    jeg kan nemlig ikke se sådan noget... ikke engang på mig selv

    han spiser og drikker normalt. springer på bordet for at få mad


  • #3   13. maj 2018 Du siger at det er værst når han har sovet... har du overvejet om ikke bare benet sover?

    Min fars kat brækkede benet som lille killing, men dyrlægen ville ikke operere, da der var en stor chance for at det ville hele af sig selv.

    Pelle har en tendens til at halte ved vejrskift - og når han bliver glad smiley


  • #4   13. maj 2018 altså han halter hele tiden. det er bare værre når han lige har ligget
    har overvejet en masse ting - derfor vil jeg have ham tjekket af dyrlægen.

    det er jo træls når han endelig er en fræk og frisk kat, som elsker at nusse. Har aldrig oplevet at han er sur. Og han er stadig en glad og fræk kat - halter bare. træls


  • #5   15. maj 2018 Min den gamle har gjort det gennem en periode. Han har været igennem ALLE undersøgelser, kikkert, hvor de dog ikke kunne komme ind i leddet. Man kunne dog konstatere at der var en betændelse/irritation. Så røg han i CT scanning for at udelukkelse der sad et løst stykke brusk. Heller ingenting. Han har været til kiropraktor et par gange og det har hjulpet meget. Der er stadig en snert af halthed hvis han har ligget længe, men han er ikke længere på smertestillende og fungerer fint.

Kommentér på:
Krumme halter

Annonce