{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortiflex
  • #1   15. maj 2018 Hmm kan se at ingredienserne er: Chondroitinsulfat (CS), Chitosan og antioxidanter.
    Her ville jeg allerede anbefale at du skifter til et med med minimum Glucosamin også. Med fordel også Collagen II. (Og hvis du ikke bruger lakseolie så også med omega 3 og 6 fedtsyrer:)

    Måske ArthroFlex Omega eller Aptus Glycoflex Plus smiley


  • #2   15. maj 2018 Hvilken effekt søger du præcist?

  • #3   15. maj 2018 Hej Ida.
    Problemet er, at "Herren" ikke vil samarbejde så markedet er næsten udtømt - suk!

    Dem du nævner er afprøvet, samt Canosan og Flexadin og indtil videre spiser han de nye.

    Det er jo positivt, når alt kommer til alt.
    Jeg har lige fundet noget nyt som jeg er ved at spørge på, hvis han gigt er ved at eskalere, han er jo meget aktiv i dette dejlige vejr.

    Karina:
    Hvilken effekt jeg søger? Alt hvad der kan udsætte hans gigt i hofterne. Metacam giver jeg ikke fast endnu, men behovet er voksende og der bliver også brugt laser og ja alt hvad den kan trække.

    Sidste udvej er nemlig operation og det vil jeg ikke udsætte ham for og det er jeg gudskelov enig med dyrlægerne i. så kan du jo selv regne ud hvad der skal ske den dag han ikke længere kan få et godt liv...…


    Der er for resten glucosamin i hans foder smiley


  • #4   15. maj 2018 Jeg har en ældre herre med gigt i hofterne. Han har haft det siden ham var 6 år, idag er han 11. Han får arthroflex, hvilket virker på ham. Dog tog det noget tid inden han reagerede på det.
    Han får kiropraktorbehandling ca. hver 3-4. måned, men han kommer ikke udenom smertestillende i de rigtig kolde måneder.
    Før kiropraktoren fil han laser ugentligt, men kiropraktoren har tydeligt gjort en forskel for ham.


  • #5   15. maj 2018 Det er nu næsten 3 år siden det blev konstateret, men det er sandsynligvis noget medfødt.

    Kiropraktik 1 gang om måneden har holdt det nede og vi supplerer med Laserbehandling.

    Nu stiger forbruget bare af smertestillende - han bliver forvirret og aggressiv når han får smerter. Jeg kan se, at Fortiflex skal gives som kure 2 måneder ad gangen og nu har han da spist det i 22 dage...

    Jeg er lidt spændt på i morgen. Det er også alfa og omega at han taber sig og det tror jeg faktisk at han har gjort , men det vil vægten i morgen jo afsløre.


  • #6   16. maj 2018 Jeg ved ikke om det ka hjælpe dig/kat fremadrettet, men vores får kun mad i bolde, hvilket har medvirket til et enormt vægttab (fra 9 til 6 kg) og tror han er lidt længere nu.

    Jeg krydser fingre for kiropraktor kan hjælpe.

    Det med smerterne er det samme med vores, hans gigt blev opdaget grundet ændret adfærd overfor den anden kat.
    Han bliver også forvirret og aggressiv når han har ondt. Det er dog et fåtal af dage indtil nu.


  • #7   16. maj 2018 Tænk! Han har tabt sig et halvt kilo på en måned!!!!
    Han har fået den helt store tur med kiropraktik, laser og så skal han være på smertestillende 1 uge endnu og så skal han ned at have laser igen...

    Men hun måtte slet ikke røre ved hofterne, så det går nok den gale vej.


Kommentér på:
Fortiflex

Annonce