Snøft Ragetti er væk {{forumTopicSubject}}
Torsdag eftermiddag er det desværre lykkes Ragetti at stikke af ud af døren uden vi har opdaget det og han er desværre stadig ikke kommet hjem. Men jeg tænkte på om der var nogen der vidste hvor lang tid katte plejer at være væk hjemme fra. nogen der har prøvet det før med deres katte. Det er bare så trist jeg kan ikk undvære ham han er bare den dejligste lille misser. Det skal lige siges han er inde kat og at han aldrig har været ud alene før.
Jeg har også sat seddler op rundt omking hvor jeg bor men har desværre ikk hørt noget fra nogen andet end en lille snothvalp til dreng der skulle ringe til mig i dag og lave pis med at han havde set min kat død, og da jeg så spurgte hvor han var henne svaret han at det kunne han sku da ikke huske og smed røret på. Han havde så bare lige glemt og lave hemmeligt nr så jeg ringede tilbage og så er det bare en lille møg unge der laver pis.. Ihh er så tosset over at man kan finde på så noget.. skulle bare lige ud med det.. men hvis der er nogen der bor i Tune må i gerne holde øje med min Skønne misser.. håber bare så meget han kommer hjem.. Snøft Snøft
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 304
Krydser fingre for at din mis kommer hjem.
Prøv at kalde på ham og muligvis rasle med noget lyd han kender. Det kan være han er bange og ikke tør komme frem. Og ellers så lig noget ud hvor han kan genkende hans duft.
dec 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 9
Og ja jeg håber os bare han snart kommer hjem..
Tak for dine råd.
dec 2005
dec 2005
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Hvis du bor i stueplan, så lad et vindue stå åbent, så han ikke går forgæves, når han forhåbentlig vender hjem.
Efterlys ham på nettet. (Dyrenes beskyttelse, Inges Kattehjem, Dyrenettet osv.)
Sæt opslag op i dit nærområde, og kontakt dyreinternater og spørg om de har fået ham indleveret. Det manglende øje kan jo være en fordel her, eftersom han er let at genkende.
Jeg krydser fingre!
dec 2005
aug 2006
Følger: 118 Følgere: 115 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 911
Snøft Ragetti er væk