{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Snøft Ragetti er væk {{forumTopicSubject}}

Torsdag eftermiddag er det desværre lykkes Ragetti at stikke af ud af døren uden vi har opdaget det og han er desværre stadig ikke kommet hjem. Men jeg tænkte på om der var nogen der vidste hvor lang tid katte plejer at være væk hjemme fra. nogen der har prøvet det før med deres katte. Det er bare så trist jeg kan ikk undvære ham han er bare den dejligste lille misser. Det skal lige siges han er inde kat og at han aldrig har været ud alene før.
Jeg har også sat seddler op rundt omking hvor jeg bor men har desværre ikk hørt noget fra nogen andet end en lille snothvalp til dreng der skulle ringe til mig i dag og lave pis med at han havde set min kat død, og da jeg så spurgte hvor han var henne svaret han at det kunne han sku da ikke huske og smed røret på. Han havde så bare lige glemt og lave hemmeligt nr så jeg ringede tilbage og så er det bare en lille møg unge der laver pis.. Ihh er så tosset over at man kan finde på så noget.. skulle bare lige ud med det.. men hvis der er nogen der bor i Tune må i gerne holde øje med min Skønne misser.. håber bare så meget han kommer hjem.. Snøft Snøft

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snøft Ragetti er væk
  • #1   3. jun 2007 Sikke dog et møgbarn. Slå nummeret op på nettet og find en adresse og kontakt hans forældre. Sådan noget er simpelthen noget svineri!

Krydser fingre for at din mis kommer hjem.

Prøv at kalde på ham og muligvis rasle med noget lyd han kender. Det kan være han er bange og ikke tør komme frem. Og ellers så lig noget ud hvor han kan genkende hans duft.

• #3   3. jun 2007 Jeg har prøvet og slå det op men det er hemmeligt på de gule sider sagde nemlig at jeg ville ringe til hans forældre og sige at jeg syntes at de skulle få styr på ham at at han burde få sig nogen andre venner for ham drenge blev ved med og sige det var hans venner der havde sagt han skulle gøre det.. møgunge. Han har så efterfølgene skrevet 2 beskeder hvor han skriver undskyld og det aldrig vil ske igen men det kan jeg bare ikk rigtig bruge til noget..

Og ja jeg håber os bare han snart kommer hjem..
    Tak for dine råd.

• #5   3. jun 2007 han han er desværre i øre tatoveret da jeg ik syntes det var nødvendigt når han alligevel kun er inden for.. desværre.

• #7   3. jun 2007 Ja jeg ærger mig os over jeg ikk har fået gjort det. men vi har ringet til dyrelægen og sagt de skal holde øje med ham da han jo er lidt special da han kun har et øje så håber selvfølgelig der er en der kommer med ham..

• #8   3. jun 2007 Øretatovering er absolut lige så vigtigt for indekatte som for fritløbende. Selv om man er nok så omhyggelig med at passe på, at kattene ikke smutter, så KAN det ske. Indbrud forekommer heller ikke altid kun hos naboen, og tyve lukker ikke altid døre og vinduer efter sig....

Hvis du bor i stueplan, så lad et vindue stå åbent, så han ikke går forgæves, når han forhåbentlig vender hjem.
    Efterlys ham på nettet. (Dyrenes beskyttelse, Inges Kattehjem, Dyrenettet osv.)
    Sæt opslag op i dit nærområde, og kontakt dyreinternater og spørg om de har fået ham indleveret. Det manglende øje kan jo være en fordel her, eftersom han er let at genkende.
    Jeg krydser fingre!

• #9   4. jun 2007 Ja jeg kan godt se det men det har jeg desværre ikk fået gjort. men kan så komme med den glædelige nyhed at han kom hjem i nat godt nok var han lidt skramt og jeg skulle lokke ham ud af busken men nu er han i hvertfald hjemme.. Jubii

• #10   4. jun 2007 nå det var godt at høre.. :o) Så må du putte lidt ekstra om ham..

Kommentér på:
Snøft Ragetti er væk

Annonce