{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.360 visninger | Oprettet:

Nysgerrighed omkring farver og knurhår.... {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Måske jer der ved en masse omkring farver osv på katte kan stille min nysgerrighed en lille smule.
Jeg er jo en type som gerne vil vide en masse hvis jeg kan komme til det, og selv om det absolut ingen vigtighed har af nogen art så har jeg undrer mig en lille smule, hvilket jo gør mig nysgerrig om der er en logisk forklaring..
Jeg har jo læst mig til at farven blå ( grå for nogle) er en fortynding af sort, hvilket også er derfor at blå katte kan få det der hedder rufisme, altså et brunligt skær.
Jeg har jo så Smilla som er blå og ingen tvivl hun har rufisme, det er mest tydeligt hen over ryggen og mest når hun ligger i sollys, men hun er stadig fin og flot trods det smiley smiley
Det der har undret mig lidt hen over årene er at da jeg fik hende for 5½ år siden hvor hun blot var omkring 4 mdr da havde hun kulsorte knurhår, hvilket de forblev de første par år,men jo ældre hun er blevet jo flere lyse ja hvide knurhår har hun fået, hun har stadig nogle få sorte og hun har sågar nogle som er sorte i starten med bliver hvide mod spidsen, det ser ret pudsigt ud.
Er der nogen der ved om dette har noget med alderen at gøre, eller hænger det sammen med rufisme, eller er der bare ikke nogen logisk forklaring på det??
Som sagt det har ingen betydning overhovedet, jeg syntes blot det er pudsigt og er nysgerrig.
Er der andre der har oplevet noget lignende??

Her er et billede af Smilla som killing, jeg tror man lige kan ane at hendes knurhår er sorte:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nysgerrighed omkring farver og knurhår....
Kommentér på:
Nysgerrighed omkring farver og knurhår....

Annonce