{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Conrad er stukket af... :/ {{forumTopicSubject}}

Det går bare slet ikke godt for mig...

Da jeg i morges ville se til Conrad, som stadig var i et rum for sig selv, efter at have flænget lille Chenu lige i hovedet, fløj han lige ud mellem benene på mig og ud til de andre katte...

Jeg prøvede forsigtigt at få fat i ham, men han røg lige i slåskamp med Oscar, og for at være helt ærlig, var jeg sgu lidt bange for, at han skulle angribe mig igen...
Han for ovenpå, hvor han begyndte at klemme sig ud af vinduet i stuen...

Jeg skynder mig hen for at lukke vinduet til, så han ikke hopper ud, og prøver at berolige ham... troede lige det lykkede for det ene øjeblik gnider han sit hoved mod min håndflade... men da jeg rækker ned ved siden af ham, for at få fat i vinduet, hugger han en klo i mig, uhyggeligt tæt på pulsåren... smiley

Jeg blev så forskrækket... smiley Og han blev nok også ræd, da jeg hylende trækker hånden til mig... han hvæste af mig, og klemte sig ud af vinduet, hopper ned på græsset og forsvinder ud igennem hækken til markerne...

Og selvfølgelig skal sådan noget ske, når jeg er alene hjemme...
Jeg er bare så langt nede i forvejen, og bløder helt vildt...
Har prøvet hele dagen at rende derude og kalde på ham, men har intet set...

Hvordan kan det gå så galt...? Føler mig virkelig som verdens værste kattemor lige nu... føler jeg har fejlet så forfærdeligt...
Er bange for, jeg måske aldrig får ham at se igen... at han ikke finder tilbage, eller ikke vil tilbage...

Og har sådan en skyldfølelse over, jeg ikke kunne gøre det bedre for ham... det er i hvert fald sidste gang jeg tør tage den risiko at føre en voksen eller halvvoksen kat ind i flokken... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Conrad er stukket af... :/
  • #1   16. jun 2007 Du kan jo ikke gøre så meget andet end at kalde og sætte noget mad ud, men chancerne er nok ikke store for at han kommer tilbage, det er jo et nyt og ikke kendt sted.

  • #2   16. jun 2007 Vibeke... bare rolig... skaffer bestemt ikke flere nu... har bare en svaghed for at ville redde dem, der står til aflivning... men jeg kan ikke redde dem alle...
    Dem jeg har nu, er også rolige gemytter... det er første gang jeg har oplevet en så hidsig kat... smiley


  • #3   16. jun 2007 Han er hverken chippet eller tattoveret... det skulle ordnes sammen med nautraliseringen... vi havde tid til dyrlægen på torsdag...

    Der er ingen forretninger herude... tættes på er 6 km herfra... der er kun andre gårde herude, hvor de har udekatte... men hvis han har det så skidt med andre katte, er han vel ikke søgt hen til dem...?


Kommentér på:
Conrad er stukket af... :/

Annonce