Min kat kaster op? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Min kat har de seneste 3 dage begyndt at kaste op. Den har kastet op ihvertfald 1 gang pr. dag (om aftenen) over flere omgange. Altså den kan være et sted på gulvet og kaste lidt op og gå 5 skridt og kaste lidt mere op. Jeg kan ik kontrolere om den har kastet op udenfor da den render ude stortset altid. Og kan ikke tjekke kattebakken da den laver det uden for.
Opkastet er mørkt med store klumper af underlige ting jeg ik lige kan identifisere men umiddelbart ikke ufordøjet mad.
Det bekymre mig meget hvad der kan være galt. Mit problem ligger i at jeg ik har den store tegne bog til dyrelægen før den første. og vil derfor høre om hvad der kan være galt?
Jeg har tænkt lidt på det kan være maden og har lige bestilt Olivers for at se om det kan hjælpe lidt på sagerne.
Men er det realistisk at det er maden der er problemet. Den har før fået Whiskas uden problemer. Men i øjeblikket har for den noget Kiskat (eller noget i den stil). Men det er ikke begyndt fra starten af den mad kom.
Med Venlig Hilsen
Thomas Nissen
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Mvh. Zabrina
jun 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Det ligner IKKE mad der kommer op. Altså må det være fordøjet det der kommer op.
Det sjove er bar der er ik mange hår i det der bliver kastet op. Men mere sådan noget slimet noget med meget lidt græs i og lidt forskelligt som jeg ik rigtig kan se hvad er. Jeg vil prøve at kigge lidt bedre efter i morgen.
Med Venlig Hilsen
Thomas Nissen
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 209
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 26 Svar: 506
Har aldrig brugt whiskas selv =/
feb 2007
Følger: 2 Emner: 10 Svar: 171
Det kan ikke være det muligvis?
jun 2007
jun 2007
For øvrigt er det rigtigt at opkastet er sådan en finger tyk pølse på en 10cm. Men som sagt er det ikke hår umiddelbart kun.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 4 Svar: 26
Min kat kaster op?