{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.208 visninger | Oprettet:

skal af med kat {{forumTopicSubject}}

ja jeg har efter lang tænke tid besluttet mig af jeg skal af med tiger.hun er desværre begyndt at tisse på ting igen... det var ellers holdt op efter vi er flyttet men nej....
jeg har virkelig kæmpet for tiger da alle har sagt at tiger bare skulle aflives og det har jeg ikke følte var fair...
da jeg deværre tror det er min skyld hun "syg" hun er vild aggasiv da hun var yngre, jeg ALDRIG gjordt hende ondt! da jeg fik hende var jeg dybt depremeret, jeg viste ikke at jeg ville få hende før min mor pludselig stod med hende.
jeg har snakket med lone l og hun vil gerrne tage hend til sig og det er jeg lykkelig for hun vil. det bliver fucking svært uden tiger men hvis er det rigtig så må jeg jo lærer at leve med det.
som folk måske ved så har jeg adopteret sort så tiger kunne hygge sig men en anden, men det går bare ikke sort er for aggasiv.
ja sorte hende fik vi at vide da vi adopterede hende at hun var sky og vantil andre katte..
MEN NEj HUN ER IKKE SKY! hun er grum hun jæger bogstavligt tiger, hvis de er i samme rum går hun og leder efter tiger for at tæve hende man kan se det i hendes ansigt.vi har fuldt det de sagde hos ingekattehjem men nej.
sorte har charme og er en rigtig kælegris men også ja kan ikke finde ord..
jeg trore desværre at hun ikke kan bo her, ikke med den personlighed. ting skal passe hnede ellers bliver hun vild sur. hvis der er noget er ikke helt giver mening så er det nok fordi jeg jeg tuder og ikke helt kan læse for alt vandet i mine øjne...jeg elsker tiger og vil helt ikke af med hende men ved det er det rigtige. ja og sort ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal stlle op med tror jeg ville ringe til ingeskattehjem imorgen og hører dem
jeg har fået en til depresion og jeg har fødselsdag på lørdag Jubii jeg bare mest lyst til at græde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal af med kat
Kommentér på:
skal af med kat

Annonce