{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Manke på Norsk skovkat!!?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle...

Skulle lige høre om der var nogen der ved noget en norsk skovkat først får en "manke" når den bliver ældre. Vores Hankat som er norsk skovkat er 7 mdr og må sige der er ikke meget at se.. smiley men han er nu rigtig smuk. Har en stor flot hale og en lækker pels...

Er bare lidt nysgerrig... ved godt han har sommerpels, men da han var yngre var der hellere ikke meget at se.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Manke på Norsk skovkat!!??
  • #1   29. jun 2007 Bebse havde rimelig manke da hun var omkring de 7 måneder, men hun er så også født i juni måned. Jeg er meget spændt på at se, hvor stor manken bliver her til vinter.

Men som Catyes skriver, så er det ret forskelligt, hvormeget manke de får. Det er det i øvrigt også på MCO.

• #2   29. jun 2007 Nu kan jeg se at CH Familys Cæsar er far til din dreng, og som kan jeg berolige dig med at den fulde pels først kommer når han er omkring de 2år ;0)
    Han er nemlig også far til min Trille, hun fik først krave og fuld pels da hun var 2,5 år. Men så kom den også :-0

Så bare rolig ;0)

• #4   30. jun 2007 Tusind tak for al den gode viden..:) blev lidt "roligere" hihi

Kommentér på:
Manke på Norsk skovkat!!??

Annonce