{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.275 visninger | Oprettet:

Stephanie H
Stephanie H
Tilmeldt:
29. jun 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Lidt hjælp (omplacering af katte i anden's navn) {{forumTopicSubject}}

Historien i korte træk... MIn storebror er sådan lidt tilbage (kald det evnesvag)Jeg kalder ham min lillebror smiley og han er gift med en kvinde. For 14 dage siden skred hun og ingen ved hvor hun er. Vi ved dog at hun har fundet en ny kæreste og har haft det i 5 mdr... det kan vi læse (og se billeder af) på en profil hun har på meetyourmessenger.. (ja det er helt ånssvagt) Derinde sviner hun også min "lillebror" og resten af min familie til... problemet er nu at hun ikke kun er smuttet fra min bror men også fra sine to katte... vi passer dem imens min bror får styr på mit liv og sit hjerte, men vi har snakket om at de fortjener et nyt godt hjem.. men hvordan gør man det når de står i hendes navn og vi ikke kan får kontakt til hende...? (ja der er ikke grænser for hvad der kan skrives om hende af grimme ting)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp (omplacering af katte i anden's navn)
  • Stephanie H
    Stephanie H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #1   29. jun 2007 Lone.... lige nu er der ingen der ved hvor hun er.. og hun er virkelig ikke særlig klog :-S vi kan ikke ringe til hende.. det eneste vi får ud af det er grimme ord og tilsvinelser .. også fra hendes nye kæreste(desværre) Vi var hos hendes sagsbehandler idag, og hun vidste intet om situationen, så nu skal de til at finde hende via politiet (for hun skal jo ha en adresse hvor hun kan kontaktes) men spørgsmålet er vel egentlig om kattene i bund og grund ikke kan betragtes som herreløse?! hun har jo trods alt forladt dem? Ja jeg ved det ikke..

  • #2   29. jun 2007 Hmm jeg kan godt se at det er en svær situation I står i. Måske I kunne spørge Internater om de ved noget om sådan noget???

    Jeg ved faktisk ikke hvad man gør i sådan en situation - men håber da at politiet finder frem til hende.

    Held og lykke.

    Knus Sanne


  • Stephanie H
    Stephanie H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #3   29. jun 2007 Ja det er noget rod smiley

  • #4   29. jun 2007 Pyha, sikke da en møgsituation. Hvor er det godt at I hjælper kattene.
    Prøv at kontakte fx Dyrenes Beskyttelse eller Kattens Værn. Hvis du forklarer dem situationen, må de have en ide om, hvad I kan gøre.


Kommentér på:
Lidt hjælp (omplacering af katte i anden's navn)

Annonce