Fedtemis gives væk {{forumTopicSubject}}
Vores dejlige røde hankat gives væk. Han har det ikke godt hos os, da vi har baby, hund og teenagedatter og killing...Vi har haft ham i 3 gode år, men desværre er det ikke goodt for ham her hos os;( Hans alder er ukendt, så det er kun et cirka!
Fedtemis har brug for et kærligt hjem hvor han kan komme ud og lege men også ligge i vindueskarmen og sove.. Nogen der kan give ham opmærksomhed og glæde. Det har han fortjent.!!!!
Han er lidt overvægtig, men han laver jo heller ikke andet end at sove og spise.. Men han kan vågne op til dåd når min killing vil lege. Det går ikke fredligt for sig.
Fedtemis skal ikke væk til nogle med hund eller børn.
Hvis du kan give ham et godt hjem de sidste år han har tilbage vil mig og min familie blive glade.
For Fedtemis har fortjent det!
Kærlig hilsen Cecilie
aug 2004
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 129 Svar: 547
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Emner: 101 Svar: 748
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Emner: 101 Svar: 748
aug 2004
Skulle min far lade vær med at gifte sig og få familie.. ?En af grundene til at jeg solgte Sofie var da også at hende og fedte ikke havde det godt med det.. Og så tænkte jeg måske at fedte kunne vågne lidt op med en killing.. Og jeg ville også gerne beholde hende..
Jeg er glad for min far giftede sig og fik en søn.. Sara er så et lille minus, for hun er da liiidt stor:) Men hun er en god hund..
H & A N det er ikke første gang du kritisere vores måde at have dyr på.. Det bedes du venligst stoppe med..
Jeg kan da også beholde haM SÅ HAN KAN BLIVE VED MED AT GEMME SIG under sofaen, min seng.. Så kritisere i vel are det. Jeg gør fandme det jeg sys er bedst for MIN kat.. Kan i ikke forstå det. I kender ikke Fedtemis, hans goode og dårlige sider.
aug 2004
aug 2004
mar 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 4
aug 2004
mar 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 56
Uhha jeg kan virkelig godt føle hvordan du må have det, især når i nu har haft katten i så mange år, men ting ændrer sig jo som de også har gjort i din fam., og det er ikke til at lave om på, men jeg kom til at tænke på om Fedtemis ville kunne falde til i en ny fam.?? eller om det måske ville være bedre for ham at få fred i kattehimlen, jeg ved godt det er en meget meget svær beslutning, jeg har måtte træffe den, med min gamle hunkat fordi hun var syg, og på trods af det var det stadig svært.
Jeg håber du finder den rigtige løsning for Fedtemis, ville gerne kunne hjælpe, men det kan jeg desværre ikke.
De bedste hilsner
Betina
nov 2005
Følger: 1 Katte: 2 Svar: 1
Fedtemis gives væk