{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

syntes det er svært {{forumTopicSubject}}

jeg har jo Kida, som er blevet 1 år. her det første år har både Kalle og Krumme leget rigtig meget med hende. men nu gider de hende slet ikke.
og man kan bare se at hun bliver ked af det. for hun er typen hvor der bare skal ske en masse hele tiden. Og her kan de to gamle slet ikke være med.
vi er jo hjemme hele dagen - mere eller mindre så vi forsøger da at lege med hende så meget som muligt. men stadig man kan se at hun mangler en at lege med sådan rigtigt

så nu har min mor bestemt at vi skal se om vi kan finde en hun kan lege med.
så nu skal jeg så finde en hunkat (ikke flere hankatte.... ellers tak) som kan passe sammen med Kida. altså finde en som elsker at lege/løbe/drille.
syntes det er svært at finde ud af killingers temperman. det er jo ikke lige det første at man læser om en killing. det er mere den er så sød, god mm

men syntes at det er lidt svært. for hvor skal man begynde?
jeg er godt nok skrevet op til en racekat, men pt går der flere mdr endnu.
sidder lidt og kigger forskellige steder. problemet er dog at jeg helst ikke vil have en killing hjem nu. vi skal have familiedag her først i august og vil helst ikke lige have en baby i huset når vi bliver mange
har da så godt nok fundet en som ejeren beskriver som en "bold", men hun er klar nu. og syntes ikke at man rigtig man bede dem om at holde hende i så lang tid

og samtidigt så kunne det være sjovt at få en med lidt sjove farver.
men alligevel så er tempermanet jo vigtigst....

åh jeg syntes det er svært. sidste år viste jeg bare hvilken farve damen skulle have. nu er farven det mindste problem. dog er der mange sorte killinger i år..

ja jeg ved godt at jeg har en del katte, og at jeg i forhold til flere at jeg ikke burde få flere. men dette er MIN egen sag.

Kommentarer på:  syntes det er svært
Kommentér på:
syntes det er svært