{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vådfoders holdbarhed i skålen
  • #1   13. jul 2018 Hvis det bliver dårligt, skal de nok holde sig fra det.
    Jeg sætter noget før jeg går i seng, og der er sjældent noget tilbage når jeg står op.
    Men ellers bruger jeg et par tricks, hvis jeg er hjemmefra en dag.
    Normalt får de paté og det bliver moset, men er det en ekstra portion til i løbet af dagen, så moser jeg det ikke ( mindre udtørring og ikke så stor flade der kan komme bakterier i, og så sætter jeg det oven på et køleelement eller fryser det, så er det klart senere på dagen.


  • #2   14. jul 2018 Det kommer an på så meget. Jo varmere temperaturen i rummet er, jo hurtigere går det jo til smiley Men mest af alt er det spy, der er problemet. Det går lynhurtigt, frisk mad eller ej.

  • #3   14. jul 2018 Min får det serveret. Spiser han ikke op, så smides resten ud indenfor en halv time eller tilbage i køleskabet.
    Jeg vil ikke risikere noget smiley


  • #4   14. jul 2018 Da jeg brugte vådfoder havde jeg det tit ude i 12 timer, da mine godt kan være ret langsomme til at spise det smiley

  • #5   14. jul 2018 man skal også passe på med at sætte det i køleskabet. mest fordi man skal lige huske at tage det ud før katten skal have det. kattens mave har det ikke godt med så koldt mad

    nu er jeg heldig så vådfoderet bliver hurtigt spist her i huset. især når man har 13 katte.
    om natten står det jo hele natten. om dagen står det max 1½ -2 timer så bliver det smidt ud. hurtigere hvis vi har spyfluer inde.


  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #6   15. jul 2018 Der findes foderautomater, hvor man får en lille gele-pakke med - lægges den i fryseren og derefter under selve foderskålen i automaten er maden passende kølig, når automaten åbner for lækkerierne efter et passende antal timer - og spyfluerne kan ikke komme til at lægge æg i foderet smiley

    De allerbedste hilsener


Kommentér på:
Vådfoders holdbarhed i skålen

Annonce