882 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Tisser i sengen... Hvorfor? Tisser i sengen... Hvorfor?

Jeg lovede lige min veninde at oprette en tråd og høre om i havde nogle gode råd.

Hun har 2 super dejlige tøsemisser, flyttede for 14 dage siden og nu er de begyndt at tisse i sengen.
De har aldrig nogensinde gjort sådan noget før, og bruger også bakken, men nogle gange er sengen åbenbart bedre.

Det er rasende irreterende, så er der nogle der har nogen gode forslag til hvad grunden kan være.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser i sengen... Hvorfor?
  • #1   3. jul 2007 Blærebetændelse måske, men det skulle da være sært, hvis de begge skulle have det. Så måske er det simpelthen en reaktion på, at de er flyttet. Måske står bakken et uhensigtsmæssigt sted...
    De er vel neutraliserede?

• #2   3. jul 2007 Nemlig; natascha ;). En bakke mere kunne være en god ide - selv om de er vant til at dele, kan en ekstra være en god ide.

• #3   3. jul 2007 de har en bakke og de er begge neutraliserede...
    det er lidt svært at sige om det er dem begge to der gør det eller om det kun er den ene...
    men blæretændelse kunne være et godt bud...

• #4   3. jul 2007 Det jeg selv ville gøre var:

* anskaffe en ekstra bakke og stille den et andet sted end den første bakke.

* vaske dynen i rodalon (uden sæbe!)

* spraye sengen med feliway og evt lægge en voksdug på sengen.

* få dyrlægen til at tjekke for blærebetændelse.

• #5   3. jul 2007 tak for rådene jeg vil give dem videre...

• #6   3. jul 2007 lille rettelse: Nok bedst at spraye HJEMMET med feliway (ikke bare sengen) eller bruge Feliway duftspreder.

Håber problemet bliver løst.

• #7   4. jul 2007 Jeg går stærkt ind for en bakke pr. kat - det løste ihvertfald problemet for nogle år siden hjemme hos mig:-)

Kommentér på:
Tisser i sengen... Hvorfor?

Annonce