Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sterilisering - hvor gammel skal killingen være?
  • #1   4. jul 2007 Vi fik vores steriliseret da hun var et år og dyrlægen sagde, at man under ingen omstændigheder måtte gøre det før.

• #2   4. jul 2007 Min dyrlæge anbefaler en vægt på ca. 2kg.

• #3   4. jul 2007 Jeg ville også sige, at når de er 12-14 uger gamle, så er de klar til at blive neutraliseret... Det er helt sikkert at de kommer sig hurtigere jo yngre de er...

At en dyrlæge ikke vil gøre det før, at de er et år....forstår jeg sempelthen ikke?? Hvad er grunden til det?? Syntes det lyder underligt...

• #4   4. jul 2007 Jeg skal ikke kunne udtale mig om, hvorvidt der er tale om ammestuesnak, mine dyrlæger (Aalborg dyrehospital) er vist ikke de værste...:-))) Det er så heller ikke det store problem for mig, da vores katte, har haft en vægt på 2 kg i en meget ung alder, hvilket selvfølgelig er racebestemt.

• #5   4. jul 2007 Efter min dyrlæge, er årsagen til at andre dyrlæger ikke vil neutralisation tidligt, at de ikke har fuldt op med deres kursuser, og ikke andet.

• #6   4. jul 2007 Hmm Mischa blev steriliseret da hun var 9 måneder først.. Hun er kommet fint over det, men næste gang vil jeg nok gøre det i en tidlig alder.. Jeg kan bare ikke huske hvad min dyrlæge mener om det.. Tror vidst nok det er noget med vægten og ikke alder..

• #7   4. jul 2007 begge vores hunkatte blev steriliseret, vaccineret og øretatoveret da de var 4 mdr gammel. og vi gav 3.000 i alt for begge tilsammen

Kommentér på:
Sterilisering - hvor gammel skal killingen være?

Annonce