{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

mød min nye baby {{forumTopicSubject}}

Har lige her sidst på eftermiddagen hentet denne smukke lille pige på 14 uger

vi kan ikke rigtig finde ud af endnu hvad hun skal hedde. endelig skulle hun havde hedde Cleo, men hun ligner ikke en Cleo
hun har virkelig temperman.... hun skælder de andre katte ud hele tiden. de er så hammer ligeglade...
det bliver spændende hvordan vi får lov til at sove i nat..

men hun har både spist, drukket. sovet. hun har dog ikke været på bakken endnu. har vist hende den flere gange

her er den smukke pige


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mød min nye baby
  • #1   20. jul 2018 lige et til

    nogle forslag til et godt navn til en pige med personlighed og egen mening?


    profilbillede
  • #2   20. jul 2018 hun har allerede været i løbegården - faktisk flere gange. kommer selv ind når hun ikke gider at være der ude mere

    lige nu har hun opdaget en legering.. der er virkelig gang i damen


  • #3   20. jul 2018 smiley

  • #4   20. jul 2018 Kida er bare så forelsket smiley
    hun vil bare så gerne kigge nærmere på den der lille mærkelig tingest. men den bliver bare ved med at sige mærkelige lyde.

    dog når lillepigen opdger at kida ikke går når hun "snakker", ja så gør det ikke noget at kida kida kigger på hende

    hun er en meget kælen killing. vil gerne sidde på skødet og hygge


  • #5   21. jul 2018 Tillykke med hende! Hun ligner en Ditte eller Thilde smiley
    Kunne også være en Sally


  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #6   21. jul 2018 Eller Kilde?

    - til inspiration, fornøjelse, hygge, ...

    De allerbedste hilsener


  • #7   21. jul 2018 Nala måske eller Suri

    smiley


  • #8   21. jul 2018 Et stort tillykke med hende. smiley

    Nøj hvor er hun altså en smuk lille misling. smiley

    Hun skal da hedde Chili. smiley Eller Spicy. smiley Det lyder til at hun nok skal få sat lidt krydderi på jeres hverdag. smiley



  • #9   21. jul 2018 OPDATERING
    hun er kommet til at hedde Liller
    min lillebror havde en som hed Liller. og det passer endelig meget godt til min lille baby

    I da kan Kida så ikke lide hende. hun venter dog lige på at vi andre er gået, så bliver babyen jagten ned under sofaen.... det er så p... træls. for nu var Liller lige begyndt at søge Kida lidt mere. Nussede tilmed med Kida - uden problemer.
    tænker lidt at problemet er nok at Liller knurer/væser overfor alle de andre.

    men vi fik da lov til at sove i nat.


  • #10   22. jul 2018 Tillykke herfra med din Liller. Det er kærlighed ved første blik smiley hun er godt nok bedårende dejlig. Jeg håber at du løbende lægger billeder ud af hende og fortæller mere omkring hende og Kida. For mig lyder det som om, Kida lige skal fortælle hvem der bestemmer i huset smiley
    De bedste sommer hilsner
    Fredericia


  • #11   22. jul 2018 jeg tvivler ikke på at det er fordi Kida lige skal vise Liller hvor skabet skal stå. Liller svarer bare godt igen.

    men det er gået lidt bedre i dag. de andre katte har fundet ud af at det er mere snak end handling, så de går bare. da vi havde Kidas madmor og far på besøg her i formiddag, har Kida ikke haft tid til at drille endnu.

    men hun spiser godt. vil gerne stjæle.er en rigtig kælemis - også kl l.. om natten. hun tror at man bare skal kæle bare fordi man lige slår øjene op...

    skal


  • #12   25. jul 2018 Hun er skøn<3

    Hvad med navnet Coco?
    Jeg synes, det er et navn med "fut" i. Eller Ginger. Det synes jeg er rigtig frækt og sjovt.

    Katte-kram herfra og held og lykke med hende


  • #13   25. jul 2018 hun er en dejlig pige
    hun har fået navnet Liller. Efter min lillebrors kat smiley

    det passer meget godt til hende


    profilbillede
Kommentér på:
mød min nye baby

Annonce