{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Hjælp- Problemer med min kat, når kæresten er hjemme {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har et MEGA problem, som jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med at finde en løsning.

Min kat Mille vil ikke spise, drikke, tisse eller skide når min kæreste er hjemme. Når han ikke er hjemme er hun ligeså sød og dejlig som dagen er lang. Dette gør mig og især min kæreste på, da vi godt kan se at det er et mega problem, for det er sgu synd for hende.
Vi har nu fundet lort i vores soveværelse. Hvilket er skide ulækkert og træls, når vi ved at hun gerne vil på kattebakken når jeg kun er hjemme.

Håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig, for ellers blir jeg nød til at komme af med hende, da vi ikke kan leve med at hun ikke vil noget når han er hjemme.

Knus Sanne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp- Problemer med min kat, når kæresten er hjemme
  • #1   11. jul 2007 ja det har jo ikke noget med kæresten at gøre.. det ved jeg.. (kender dem privat)! Men ja hun er meget utyk, men hvorfor?

  • #2   11. jul 2007 Først lige nogle spørgsmål:
    Hvorlænge har I haft hende?
    Hvor er hun fra?

    Katte som mange andre dyr arter, har svært ved at skele mellem en mand til en anden mand, altså vis en mand har gjort hende ondt, vil hun forbinde alle mænd med denne mand.

    Det er derfor vigtigt at din kæreste, laver tildig øvelser med hende.
    lokke med noget lækker at spise (som hun kun må få når han er der)
    Aldrig gå efter hende, lad hende komme til ham.
    Tale stille og rolig til hende.
    Altsammen for at vække hendes tillid til mænd igen.

    Held og lykke


  • #3   11. jul 2007 Vi har haft hende i ca 1 mdr. Hun er kommet tilløbende til Rikke O. Og så fik vi hende så vi ingenting om hendes baggrund. Dyrlægen mener hun i hvert fald er to år.

  • #4   11. jul 2007 Feliway kan tage toppen af hendes utryghed.

  • #5   11. jul 2007 Det som Misha Chloé W siger tror jeg er en mulighed da jeg kender en hvor katten også var tilløber og ikke ville snakke med mændene og gik ud så snart de kom og var væk det meste af dagen trods at den helst ville være inde og begyndte også at skide andre steder. Men alle kvinder var der intet med. Men efter den blev vænnet til manden hvor kvinden ikke var hjemme, og han prøvede at være sød ved den blev det meget bedre. Det tog lang tid da den ikke ville noget med ham i starten overhovedet og han ikke ku lokke den, men det kom da den blev sulten nok og han havde lækkert tun. Stille og roligt blev det bedre over en periode. Men det kræver tålmodighed hvis det ER det. Ved jo ikke om det er smiley held og lykke

  • #6   11. jul 2007 Hvad er Feliway? Tror I at det ville hjælpe hvis jeg ikke var hjemme en dag eller to? Så det kun var dem tre eller skal jeg tage vores anden kat med?

  • #8   11. jul 2007 Nej han har ikke larmet eller trampet. Det eneste der er sket er at han har tabt en lommelygte lige ved siden af hende og Spunk, men der er ikke noget med Spunk.

  • #9   11. jul 2007 åh håber det løser sig. det må være et frygteligt problem..

  • #10   11. jul 2007 Det er et frygtelig problem og jeg har så ondt af min kæreste. For han føler alt det bare er hans skyld. Det tror jeg ikke er særlig sjovt.

  • #11   11. jul 2007 hvad med andre mænd?

  • #12   11. jul 2007 Det er et vanskeligt problem. Men det er faktisk ikke umuligt, at det KAN have noget at gøre med den lommelygte han tabte.
    Lad din kæreste fodre hende. Måske kan det hjælpe.

    Feliway er en syntetisk efterligning af kattens ansigtsferomon. Det kan fås som duftspreder, der sættes til en stikkontakt (bedst i jeres situation) eller som spray. Det kan købes hos dyrlæger og i nogle dyrebutikker også.
    Jeg håber det løser sig for jer.


  • #13   11. jul 2007 Det jeg mener med, at kæresten skal fodre hende er, at han så vidt muligt skal stå for alt fodring af kattene.

Kommentér på:
Hjælp- Problemer med min kat, når kæresten er hjemme

Annonce