{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

Pasning af Melvin i andet hjem.. {{forumTopicSubject}}

Min mor og hendes kæreste har kun 1 uges ferie sammen, og i den uge vil de gerne være fri til at gøre lige hvad de vil, uden at skulle spekulere på Melvin..
Så derfor har vi overvejet om jeg kan tage ham med hjem til min søster i den uge, så jeg slipper for at skulle være alene hjemme med ham i en hel uge.. jeg gider jo heller ikke rigtig at være bundet her.. (Min søster bor i en anden by end os, hvor jeg har mere at lave.)

Så ville det være synd at tage Melvin med hjem til min søster og hendes hund og kat i den uge? Eller kan han sagtens det.. ?

(Håber i forstår hvad jeg skriver selvom det er lidt indviklet :o) Hehe... )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasning af Melvin i andet hjem..
  • janne j
    janne j Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #1   16. jul 2007 Jeg tror at katten helst vil være hjemme.. Tror ikke den vil synes om at komme hen til en hund og kat.. Du kan vel stille mad til den og åbne et vindue og så bare nøjes med at være hjemme hver anden dag ...

• #2   16. jul 2007 Jeg tror at det ville være sundere for Melvin at kunne få lov at være i sine egne vante omgivelser, end at blive rykket til et nyt sted med fremmede dyr, lugte og lyde blot for en enkelt uge.

Personligt havde jeg nok ikke selv gjort det, men det er jo individuelt hvad vi vurderer at vores katte har psyke til, og hvad vi selv mener er det rigtige i den givne situation.

• #3   16. jul 2007 Ville heller aldrig udsætte mine katte for den stress, hvis det kun var for en uge, og fordi jeg ikke rigtig gad at v ære bundet til hjemmet... sådan er det jo nu engang, når man har dyr...

Kommentér på:
Pasning af Melvin i andet hjem..

Annonce