{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alle dyre ret!
  • #1   17. jul 2007 jeg har været emdlem og også meldt mig ud igen. flere sager går de ikke til bunds i eller overhovedet kontakter ejeren de smider bare billeder i bladet og skriver en historie. konceptet er ellers godt det skal bare være det hele vejen for at være troværdigt. =)
    skal lige siges jeg aldrig selv har haft problemer med dem, så det er altså ikke mig selv jeg taler om


  • #3   18. jul 2007 Stine O OG Jytte S i er helt forkert afmancheret ja beklager,men han er nok den mand som gør noget for de misrøgtede dyr som findes rundt omkring i de danske hjem,ud over Dyreværnet.. problemet ligger 100% hos politi,landbetjente,og nogle dyrlæger..
    og Der er altså en dyreværnslov ..hvor man kan få frakendt rettten til at holde dyr,komme i fængsel,og få bøder osv men problemet er jo at hvis politiet ikke ser det som et seriøst problem, det jo kun et dyr et indbrud er feks vigtigere,kommer sagerne ikke videre og ja så bliver dem der anmeldt ikke straffet...

    jeg har selv kørt dyreambulance i 4 år og fjernet masser af hunde og katte og andre dyr fra danske hjem rundt om i landet både med og uden politi..

    Så der er alt mulig grund til at støtte sådanne dyreværnsforeninger som alledyrsret og dyreværnet da de ikke får offentlig støtte og kan kun lave det de laver ved af få støtte fra folk udefra..


Kommentér på:
alle dyre ret!

Annonce