4.951 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Anbefal det bedste klumpende kattegrus Anbefal det bedste klumpende kattegrus

Jeg bruger selv "Dyrlægens" fra Fakta til 25 kr for 8 kg.

Det klumper bare ikke godt nok, det smuldrer. Skifter bakke hver dag, men savner noget der klumper bedre og holder bedre på lugten evt.

Hvad med de hvide perler, er de gode og kan jeres katte lide dem?

Hvad kan I anbefale?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal det bedste klumpende kattegrus
  • #1   19. jul 2007 Vitakraft... 4 eller 5 x 8 kg for 200kr.... det klumper, er nem at fjerne efterladenskaber fra og lugter ikke...

• #2   19. jul 2007 Eksteme Classic. 16 kg for 150 / 99 kr. Forskelligt.. Klumper som sten.. Hehe.. og det holder længe uden at lugte. smiley

Golden Gray, også top grus.. smiley

• #3   19. jul 2007 jeg bruger vita kraft compact ultra, det er meget fint og klumper rigtig godt og lugter ikke...

det kan købes i maxi zoo, det er lidt dyrt men er stort set hele tiden på tilbud og det er pengene værd...

• #4   19. jul 2007 Jeg bruger de hvide perler og jeg er rigtig glad for dem. Jeg skal kun fjerne det store en gang om dagen og så lige rode rund i det, hvis man kun har en kat holder det i 3-4 uger.

Synes det er det bedste kattegrus jeg har prøvet, og så er det så nemt.

• #5   19. jul 2007 Jeg er absolut også tilhænger af Extreme Classic. Det er virkelig billig i længden. Har tidligere regnet ud på at det i brug kun koster omkring det halve at det, vi før gav for det klumpende fra supermarkedet til omkring 25 kr. pr. pose.

• #6   19. jul 2007 Jeg bruger det fra Vitakraft campact ultra og er yderst tilfreds.. både mig.. min kæreste og min storebror bruger det til vores katte..

• #7   19. jul 2007 Bruger kattesand fra Olivers, det er også supergodt til at klumpe.
    Mener 10 kg koster 89 kr, men er man opdrætter fås det til 49 kr.

• Fabritius -
    Fabritius - Tilmeldt:
    jul 2004

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 1
    #8   19. jul 2007 Extreme Classic her, men jeg kunne godt tænke mig nogle råd om hvor jeg køber det til en fin pris. Synes ikke det er noget hit at give 150 for 16 liter.

• #9   19. jul 2007 Fabritus - Katte udstillinger ligger det til 99 kr.. Maxi Zoo og PetWorld har ofte tilbud. smiley

• #10   19. jul 2007 Kattegrus fra Olivers. Er meget økonomisk i brug, tømmer ikke bakken, men fylder lidt i indimellem. 10 kg ca.100 kr. Hvis du betaler forud, leveringen og køber evt 3 ps, gives der rabat. Er opdrætter, så har prøvet mange slags.
    Mvh Lis

• #11   19. jul 2007 Jeg ville aldrig bruge andet end Extreme Classic. Jeg er blevet rigtig positiv overrasket, så jeg vender nok aldrig tilbage til noget andet smiley Og som det tidligere er blevet sagt, er det virkelig billigt i længden. Vi kan bruge en enkelt pose på 4 måneder, så man må sige, det holder godt smiley

• #12   20. jul 2007 Jeg bruger også extreme classic.. Jeg synes det er rigtig godt og det lugter aldrig.. hvis man self tømmer bakken hver dag.. smiley

• #13   20. jul 2007 Det ser ud som om jeg skal købe Extreme Classic!

Det vil jeg så gøre i morgen i MaxiZoo smiley

• Baltazar B
    Baltazar B Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #15   26. mar 2009 Prøv AK Cat Litter det er vi meget glade for. Det er et hvidt super klumpende katte grus. Vi har brugt Extreme Classic i flere år og det er også godt men EC støver mere + Ak klumpen er bedre .

Kommentér på:
Anbefal det bedste klumpende kattegrus

Annonce