{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Har fundet nogle killinger - alder? {{forumTopicSubject}}

Ja som sagt har min mand fundet nogle killinger på hans arbejde, jeg har lagt et billede ind af dem på simba´s profil, er i søde og kigge og komme med et gæt på hvor gamle de er? og er der nogen i nordsjælland der har mulighed for at tage sig af dem?

min mand siger at den ene ser meget udsultet ud så i eftermiddag når jeg har fri fra arbejde kører jeg derop og prøver og give dem noget mad og se om jeg kan komme i nærheden af dem. han kan ikke se moren nogen steder men holder øje med dem.

men jeg tror ikke at de er mere end ca. 4 uger gamle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har fundet nogle killinger - alder?
  • #1   20. jul 2007 de ser ud til at være ca samme alder som vores de er 9 uger i morgen, men det er stadig svært at se på billedet

  • #2   20. jul 2007 takker :o)

    jeg må se om jeg kan fange dem og så tror jeg at jeg ringer til inges kattehjem i hillerød.


  • #3   20. jul 2007 Jeg ville nok sige en 6 uger. Men en god ide kan være at veje dem, hvis du kan komme til det. For de vejer ca. 100 g når de bliver født, også siger man at de tager ca. 100 g. på om ugen...

    Det vil sige hvis de vejer ca. 600 g, så er de ca. 5uger.
    Rigtig meget held og lykke med dem. Håber at du finder ud af noget med dem...


  • #4   20. jul 2007 Vil anbefale at du kontakter Katteformidling i KBH.. de tager sig af herreløse killnger og med stor succes.. de kan kontaktes på
    Tlf nr 22 73 31 32 og tlf nr 26151505..

    Held og lykke..

    lad os hører hvad der videre sker..


  • #5   20. jul 2007 det skal jeg nok.

    jeg har været inde på nettet og kigge på inges kattehjem og de tager ikke imod katte uden telefonisk henvendelse først, men deres telefontid er mn-ons kl. 18-20.... men har lige set at de har åbent i dag mellem 17,30 og 19,30 så kører forbi der først inden jeg kører op til dem.
    så må vi se om jeg kan fange dem og se på dem ordentligt.


  • #6   20. jul 2007 Inges kattehjem har en fælde man kan leje , det er sådan en hvor man ligger mad på et trinbræt og når de træder på det , smækker lågen , så ingen skade på killingerne .....
    Penge for fælden får du igen når du aflevere den .

    Pøj pøj med det :o)


  • #7   20. jul 2007 Killingerne ser ud til at være 6-8 uger , de skifter øjnfarve ved den alder og deres øjne ser ikke blå ud på billedet , men lidt svært at se .

  • #8   20. jul 2007 lige en lille update...

    kattehjemmet vil kun tage dem hvis de er tamme, så jeg var ude og give dem mad men kunne slet ikke komme i nærheden af dem, men de så at jeg stillede maden og så kører jeg der op igen i morgen og ser til dem og håber på at de er blevet mere venlige...

    der var 2 der oppe og de er godt nok små...


  • #9   20. jul 2007 mit gæt er oxo 6 -7 uger jeg ar nogen på 5 uger og de er ikke så bevidste som dem der ser ud..... mon ikke moren er der et sted men bare gemmer sig

  • #10   20. jul 2007 jeg kunne ikke se moren nogen steder men prøver og kigge igen i morgen...


Kommentér på:
Har fundet nogle killinger - alder?

Annonce