600 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

en lidt skræmmende oplevelse en lidt skræmmende oplevelse

Ja min lille hankat samir begyndte lige pludselig at gå og tisse over det hele, men det var ren blod han tissede... Så vidste jeg jo godt hvad klokken var slået... for det kan jo ikke være meget andet en blærebetændelse... vores hun kat har oz haft det, så vi måtte en tur til dr durelæge. Og han sagde så at det var en ordentlig omgang blærebetændelse... men at han oz kunne se at hans blære var fyldt med små krystaller... og at han skulle have antibiotika og noget specielt fodder, som skulle opløse de krystaller, så de kunne komme ud... Vi var jo så nysgerrige, og skulle vide hvad det var kommet af... Han sagde at det kunne han sagtens fortælle, men først ville han høre hvilket fodder vi gav ham.... whiskas selvfælgelig sagde min bror og jeg i kor... og dyrelægen sagde tænkte det nok. Han sagde at det langsomt danner krystaller i blæren på kattene, og det samme gør pussi og kitte kat... og før eller siden går det galt... som han sagde så ja det er rigtigt alle katte ville vælge whiskas, for de fylder det med sukker og salt, og det elsker kannten jo lige så meget som vi andre gør... og at det oz var derfor at vores hunkat oz havde haft det... han sagde at han får mindst en kat ind om dagen pga det... og her går man og tror at man giver sin kat det bedste af det bedste... hvad siger i så?? syntea bare at det er svindel... men klart at kattene er så vilde med det så....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en lidt skræmmende oplevelse
  • #1   2. apr 2005 nej men hvis man køber en stor sæk hos dyrlægen, og kun giver det der står på sækken i skal. så bliver det kun 3 kr om dagen...
    men ja det er dyrt, når man lige skal købe den, men der er oz helt sikkert det værd

• #2   2. apr 2005 jep... men det billige bløde gør det sammen som alt det tørfodder, så det er heller ikke godt

• #3   3. apr 2005 dyrelægen har et vådfodder som hedder C/D det er ikke så dyrt igen... og hvis i hældet kogene vand over tørfodret og blander det med vådfodder er dette også en "god blanding"

• #4   4. apr 2005 Det er nemlig rigtig. dåsemad indeholder 80% vand og ikke meget næring.
    Hvis man skal suplere/forkæle sin kat med vådfodder skal det da være noget med næring i, prøv hills....

Kommentér på:
en lidt skræmmende oplevelse

Annonce