{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

steralition af hun kat med killinger.. {{forumTopicSubject}}

jeg lavede et indlæg den anden dag hvor ejg skrev at nu havde vi hentet de 2 katte gizmo og filuka + killinger ved mine svigerforældre.... det er os fint og gizmo er noget tyk så vi har mistanke om at hun er med killinger igen... så jeg ringede ind til dyrlægen mandag og bestilte tid til steralition af 2 hun katte til onsdag morgen kl 8... tideligt når man har ferie... vi hentede dem igen om eftermiddagen og der sagde duyrlægen at hun var med killinger enda 4 stk og hvis hun ik var blevet steraliceret ville hun have født om 1-2 uger... men da de steralicede hende tog de killinger ud samtidig og fik dem aflivet... det var den mest humane måde og gøre det på sagde dyrlægen... for hvis man først gør det når der lige blevet født så er hendes moder føelser gået i gang og så har hun svært ved og takle situationen hvis de blir fjernet, men når de er i maven er modefølelserne ik begyndt dvs. at hun bemærker ikk de er blevet fjernet.... puha, tænk hvis vi fik 4 killingere mere til de 6 vi har i forvejen... sikke et arbejde... nå men begge katte har det godt og det er en sted der er faldet fra hjertet nu hvor de ikk kan forplante sig mere... så en bekymring mindre.... så kan de rende ude så tosset de vil... hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  steralition af hun kat med killinger..
Kommentér på:
steralition af hun kat med killinger..

Annonce