761 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
P-piller og misdannelser P-piller og misdannelser
Jeg har lidt problemer med Lucas som har for slapt spiserør og i disse dage har han det ikke godt, men forhåbentligt kan jeg rette ham igen.
Jeg så, at det kan være en medfødt misdannelse hos siamesere og så var det jeg tænkte:
Hans mor tog jeg jo til mig fordi ejerne ikke var interesserede - og de vidste ikke engang at den var drægtig, skønt der kun var få uger til fødsel. Jeg kan huske at hun sagde: "Åh nej ikke igen, den får p-piller".
Hvis morkatten nu har fået p-piller imens hun har været drægtig, er der så risiko for misdannelser??? Jeg tænker især den første tid.
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.012
på internattet fik vi ind imellem killinger ind hvor vi kunne se at mor havde fået p-piller
det er godt skidt noget
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
Jeg har ikke hørt om, at spiserørs-problemer kan opstå efter p-piller til MisseMor under drægtigheden - Hvor gammel er Lucas og har spiserøret altid været et problem for ham?
De allerbedste hilsener
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 385 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.284
Lucas er 4 år.
Når jeg ser tilbage, så har han været en "stille" kat - men det var der jo ikke noget at sige til som Freddie jagtede ham - det tilskrev jeg det. Men selv efter Freddie fik konstateret HD og kom i behandling var han en stille, men glad mis der fangede fluer - men var frygtsom over for gæster.
Freddie kastede meget op - troede jeg det foregik jo altid når jeg sov eller var på arbejde. Han var jo lejlighedsvis på Metacam. Når jeg tænker tilbage, så kan jeg godt se, at det nok langtfra altid var Freddie der kastede op, så det har nok været et problem længe indtil det kulminerede dec. 2017. Nu hedder det meget små portioner mange gange dagligt, men det giver helt sig selv, for appetitten er nedsat
Jeg kæmper for at redde ham i land igen, men ved også godt at det er en dårlig prognose. Så længe han er glad og social (det blev han nemlig da vi fik styr på det) så skal han jo have chancen - det var noget andet hvis han lå apatisk hen. Jeg har lige snakket med en dyrlæge i dag, Freddie var til kiropraktor og vi håber på, at han har fået en let maveinfektion.
Jeg føler at det er en forbudt tanke, men for f***** hvor er jeg træt af opkast! I dag har han kastet op 3 gange indenfor 24 timer. Nu håber jeg, at han holder den smule i sig han har.
jul 2012
RIGTIG GOD BEDRING
De allerbedste hilsener
jul 2012
Hvad siger dyrlægen om spiserøret - hvordan er det blevet undersøgt?
De allerbedste hilsener
aug 2010
Imellem jul og nytår kastede han så kraftigt op, så han blev undersøgt først med stor blodprofil samt nogle specielle blodprøver der skulle sendes ind. Herefter fulgte røntgen med kontrast - som ikke ville passere igennem spiserøret, så det endte med, at han gik ned med en kikkert og der blev det bekræftet.
Han har 7-9-13 ikke kastet op endnu.
jul 2012
De allerbedste hilsener
aug 2010
mar 2018
Følger: 252 Følgere: 130 Katte: 3 Emner: 23 Svar: 175
De bedste sommerhilsner
Fredericia
aug 2010