{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.392 visninger | Oprettet:

min kat skider i min kærestes seng.. {{forumTopicSubject}}

hej ´

jeg har en hankat på de 5 måneder ca.. vi mener i hvert tilfælde at det er ham. Han er begyndt at skide i min kærestes side af sengen, aldrig min side...

Så er det jeg spørger..Hvorfor?

han har aldrig gjort det før.. men her på det sidste har han gjort det 4 gange...

Han har en katte bakke, der altid er ren, han kommer også ud nu, så han kan lære at det skal gøres derude..

Kan det havde noget med af gøre at han vil vise noget overfor min kæreste.. for han har aldrig valgt min side af sengen... smiley


håber der er nogle der har et godt svar.. smiley

Mvh mette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat skider i min kærestes seng..
  • #1   29. jul 2007 Det er en magtdemonstration. Katten ser din kæreste som sin rival, og det gør den klart opmærksom på

  • Tina O
    Tina O Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #2   29. jul 2007 Luk døren til soveværelset, og gør det i en længere periode til katte frit område. Hvis missen så vækger et andet sted, skal du lige få undersøgt den, så du er sikker på at det ikke er pga. sygdom.
    Hvis missen er sund og rask, kan i prøve, stadig med soveværelses karentæne, at lade kæresten give katten noget mere posetiv kontakt. Det vil jeg mene kunne hjælpe, hvis det drejer sig om magt.
    Nogle katte der er taget for tidligt fra deres mor, kan også vise denne form for adfærd, hvis det er tilfældet, så tal med din dyrlæge, om der kan gøres noget.
    Hvis katten kun gør det i sengen, også efter længere karentæne, må du jo fastholde INGEN adgang til soveværelset.


Kommentér på:
min kat skider i min kærestes seng..

Annonce