{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Priser på Ragdoll og Hellig Birma....
  • #1   1. aug 2007 Hejsa Majse. en Birma killing ligger i pris klassen 4000-6000, alt efter om det er til udstilling eller avl..... ved ikke hvad en ragdoll koster.... forskellen er at birma skal have hvide sokker på alle fødderne og det skal en ragdoll ikke.... en ragdoll må også godt have hvide blisser i panden.... ragdoll er også størrer.... håber det hjælper

• #2   1. aug 2007 Jeg har tidligere haft Birma (vidunderlige katte), jeg var i sin tid, så heldig, at få en mor og søn (killing) da opdrætteren ikke længere skulle avle på hende og gerne ville, at de blev sammen, han var ikke til udstillingsbrug hans ene sok var forkert og hun kunne i fordrage, at være til udstilling, så ja de kunne altså ikke længere bruges til "andet" end kæl men var dog begge med tavle, dem gav jeg 3500 for, det er godt nok en del år siden efterhånden, så 4-6000 kr for dem er nok ikke ved siden af *S*.....

• #3   1. aug 2007 Jeg tror priserne ligger meget tæt.
    Hos mig koster en kælekat 5000 kr. Så er den vaccineret mindst 2 gange, neutraliseret, chipmærket og registreret i nye ejers navn, har sundhedsattest, stambog og diverse med hjemmefra.......hvis den kan udstilles er det bare bonus for ny ejer, hvis de har lyst til det.

En avlskat koster fra 6500 kr, alt efter køn og stamtavle.......også her betragtes det som bonus for ny ejer, hvis den kan udstilles.

• #4   1. aug 2007 Ok tak for hjælpen alle smiley

• #5   1. aug 2007 Jeg tager 3700kr for en killing til kæl.. Altså en bimse smiley

Kommentér på:
Priser på Ragdoll og Hellig Birma....

Annonce