{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

Lena V
Lena V
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Fundet lille killing {{forumTopicSubject}}

I går eftermiddag fandt min datter en lille killing i vores gård, som jeg kørte til dyrlægen med. Hun konstaterede, at den var i fin stand, med rene ører og klare øjne, men ville ikke røre ved den, og opfordrede os til at sætte den ud igen, så dens mor måske ville hente den igen. Det gjorde vi, men kl.24:30, gik den stadig og kaldte. Jeg tog den herefter ind og fodrede den med erstatning og foder fra dyrlægen. Den har sovet på et tæppe hos mig og gået til og fra fodret natten igennem. Skal jeg forsøge, at sætte den ud igen, eller er det for sent - og i så fald, hvordan passer jeg den bedst. Den er lidt sky, og vi har i forvejen 3 katte og en hund på 9 mdr., men jeg er helt klart indstillet på, at beholde den

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fundet lille killing
  • Lena V
    Lena V Tilmeldt:
    aug 2007

#1   1. aug 2007 Dyrlægen mente, at den er omkring 8 uger. Det kan blive svært at finde en reservemor - vi bor ude på landet, og generelt er det svært, at komme af med killinger her. Jeg kan forsøge, at få mine egne katte til at acceptere den stille og roligt. De er søskende - han og hun - begge neutraliseret og øremærket. Hannen er lidt interesseret og ikke helt afvisende, mens hunnen hvæser. Mener du, at det er for sent, at sætte den ud igen ?

• #2   1. aug 2007 Jeg ville helt klart beholde den, især når forholdene, hvor du bor, er som de er.
    Den prægning, den har brug for, vil den få fra dine andre katte, og tro mig, det er kun et spørgsmål om et par dage, før hunkatten er holdt op med at hvæse ad den.

Men lige et godt råd:
    Den er sikkert vant til at tisse og besørge i jord, så sæt et ekstra wc frem og kom et pænt lag jord oven på gruset.

Held og lykke!

• Lena V
    Lena V Tilmeldt:
    aug 2007

#3   1. aug 2007 Tusinde tak for hjælpen - nu er jeg mere rolig, og klar til at gøre det godt for vores nye lille medlem af familien<3

Kommentér på:
Fundet lille killing

Annonce