Akio hudsygdom? Akio hudsygdom?
Min Kat Akio har før haft noget hudlidelse der lignede ringorm.
Efter anden gang fandt de ud af at det ikke er ringorm eller bakterier.
Nu har han desværre igen fået det, og det er et rundt område som virker som om det væsker, det skinner i lys.
Han har ikke haft den største appetit de seneste par dage og jeg har tænkt på hvad der kan have været af ændringer, desværre kan jeg ikke rigtig komme på noget.
Hvis der er nogle der har set noget lignende eller har ideer til hvad det kan være, så modtages det med kys hånd
(Han skal selvfølgelig til dyrlægen på mandag og jeg smører området med Surolan som har hjulpet de andre gange)
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
hvis jeg var dig ville jeg prøve at kontakte Lise bang hansen
https://alternativdyrlaege.dk/kontakt
jul 2015
Følger: 5 Følgere: 493 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
jul 2015
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 3 Svar: 22
jul 2015
Han har slikket det ene til et sår
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
Du fodrer ikke med rå fisk, vel? Det kan give problemer med hud og hår, da det binder nogle af B-vitaminerne fra kosten. Hvis dét er problemet, skiftes foder til kogt, dampet eller bagt fisk og multivitaminer til katte gives (for balancens skyld, skal man ikke nøjes med B-vitaminerne
Jeg glæder mig til at få mere at vide, når Du har været med ham hos dyrlægen
De allerbedste hilsener og RIGTIG GOD BEDRING
jul 2015
Nej, Akio kan ikke tåle fisk, så det får han ikke
Igår var jeg hos dyrlægen og fik noget steroider creme og smertestillende med hjem.
Hun lagde mærke til at han er overfølsom når det kommer til hans bagparti og tænker at røntgen kunne være nødvendigt for at udelukke eventuelle problemer dér.
Primært tænker hun hverken stress eller allergi, da områderne væsker før de bliver slikket til sår. Han får en meget strikt diæt og der er ikke umiddelbart noget nyt han har fået.
Jeg håber meget at det smertestillende hjælper men indtil videre er cremen kun symptom behandling og jeg ringer imorgen til min forsikring og hører om de dækker røntgen.
Min dyrlæge tog billeder og har også været i kontakt med Lene Boysen. Hun brugte lang tid på at kigge på mikroskop prøver
Jeg håber meget at vi kan finde årsagen
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
De allerbedste hilsener
mar 2021
Følger: 1 Svar: 1
Akio hudsygdom?