516 visninger
|
Oprettet:
Andre der har katte med særheder? {{forumTopicSubject}}
En af mine katte kan åbne døre. Det er Stribemis. I kan se hende prøve på sidste billede i hendes profil.
Potedask Henriette, Bølle, Uldtotten og Stribemis.
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 36 Svar: 262
hehe, ej hans særhed er at han altid vil ligge de mærkeligste steder - på min ryg, på min hofte når jeg ligger på siden, eller på mit hovede. om natten ligger han på min mave eller under dynen
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Se her: (link fjernet)
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 73 Svar: 463
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 37
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 5 Emner: 24 Svar: 79
Han minder faktisk mest om en hund, og det siger jo meget i sig selv. Han har en god måde at tigge på; Han sidder ligeså sødt ved siden af en når man spiser morgenmad, og så ligepludselig lægger han så kærligt sin store bamsepote på armen og kigger så nusseligt på en.
Findus vil kun være ude hvis en af os mennesker er ude. Ellers er det som en straf for ham at blive sendt udenfor, og han går ikke frivilligt ud hvis vi ikke er ude!
Findus kan ikke fange fugle eller mus. hvis han får øje på en, sætter han straks i løb, om der så er 200 meter hen til den. Og hans løb er ikke lige det mest yndefulde. Han ligner lidt sådan en hvalrod der slæber sig frem på forbenene. Han klumper bare afsted, løber egentlig ikke ret hurtigt og falder over sine egne ben. Tumpekat!
Han stjæler mad fra bamse, og han gør det ret kløgtigt; Han ved godt han ikke må; Derfor sniger han sig hen til skålen, tager en stor mundfuld og løber i sikkerhed et sted, spytter så de mange kattebolcher ud og spiser dem der. Vi kan naturligvis ikke når at tage dem fra ham, for før vi har rejst os op, har han jo allerede samlet sig en god mundfuld.
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 10 Emner: 5 Svar: 28
Cleo: Er der virkelig fart på, hun tager fat i ens bukser og så kravler hun op, hele vejen til skuldrene og så sidder hun på ens skulder.
Samson: Hvis man tager ham op og kæler putter han hovedet ned i ens arm & vil ikke have det op..
Løvemis: Fiser så det stiiiiinker...
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 8 Emner: 16 Svar: 236
Det bedste var at ham den anden vi havde samtidigt, han stod og åbnede døren med poten, når den anden havde åbnet...! Teamwork!!
De missere vi har nu har ikke behov for at åbne døre, - de har kattelem.
Men de kan allemulige andre sære og småsjove ting.
Silver kan finde på at gå til angreb på fars ben når han vil kælelege...og løber samtidigt op af benet, helt op til armene...god ide med lange bukser.
Sylvester fiiiser frygteligt, og har den dårlige vane altid at slæbe mus med in for at lege med dem.
Bello kan nærmest gå i trance når vi lægger ham fladt på ryggen- (billeder ses under hans profil) - Og så er han storvildtjæger ...
Cirkus krøller halen op under sig når han jager. - Og bider far i næsen hvis næsen kommer for tær på.
Hotlips kan altid lokalisere hvor på grunden mor befinder sig og kommer altid efter mor hvis hun går ude....Altid!
Pepzi kan skrige på den mest bebrejdende måde og se frygteligt anklagende ud, ...så man tror der er noget helt galt.. og så vil hun bare kæles...! Og hun svarer når man taler til hende.
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 8 Emner: 16 Svar: 236
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
* Vækker mig kl L*** om natten og skal nusses - og gerne ligge mellem mig og kæresten om der er plads eller ej
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 8 Emner: 39 Svar: 175
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 2 Svar: 40
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 2 Svar: 40
Andre der har katte med særheder?