{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Andre der har katte med særheder?
  • #1   13. aug 2007 oscar er rigtig god til at spise og sove! smiley vildt!
    hehe, ej hans særhed er at han altid vil ligge de mærkeligste steder - på min ryg, på min hofte når jeg ligger på siden, eller på mit hovede. om natten ligger han på min mave eller under dynen smiley

• #2   13. aug 2007 Altså, mine kan en masse tossede ting.. en af dem er Cassi.. Hun har en sær vane når hun skal drikke af vandhanen.. Det er ikke så meget det at hun drikker af den, det er mere måden hun gør det på smiley

Se her: (link fjernet)

• #3   13. aug 2007 Putti miaver på kommando. Det er vel lidt en særhed.. Har hvert fald aldrig oplevet det før.. Ellers har mine vidst ikke så mange særheder.. Selvom de kan virke som én stor særhed engang i mellem smiley

• #4   13. aug 2007 hubert kan også åbne døre, sigurd ligger sært når han putter. det kan ses på billede 6 i hans profil.

• #5   13. aug 2007 Der er blevet sat sådan en hængselslås højt oppe, hvor man kan hænge en hængelås på. Når der ikke er hængelås på, forsøger Stribemis også nogle gange at åbne den ved at røre ved hængslen med poterne, mens hun hopper op på dørhåndtaget. Det ser altså så sødt ud.

• #7   13. aug 2007 Findus har en million særheder.

Han minder faktisk mest om en hund, og det siger jo meget i sig selv. Han har en god måde at tigge på; Han sidder ligeså sødt ved siden af en når man spiser morgenmad, og så ligepludselig lægger han så kærligt sin store bamsepote på armen og kigger så nusseligt på en.

Findus vil kun være ude hvis en af os mennesker er ude. Ellers er det som en straf for ham at blive sendt udenfor, og han går ikke frivilligt ud hvis vi ikke er ude!

Findus kan ikke fange fugle eller mus. hvis han får øje på en, sætter han straks i løb, om der så er 200 meter hen til den. Og hans løb er ikke lige det mest yndefulde. Han ligner lidt sådan en hvalrod der slæber sig frem på forbenene. Han klumper bare afsted, løber egentlig ikke ret hurtigt og falder over sine egne ben. Tumpekat!

Han stjæler mad fra bamse, og han gør det ret kløgtigt; Han ved godt han ikke må; Derfor sniger han sig hen til skålen, tager en stor mundfuld og løber i sikkerhed et sted, spytter så de mange kattebolcher ud og spiser dem der. Vi kan naturligvis ikke når at tage dem fra ham, for før vi har rejst os op, har han jo allerede samlet sig en god mundfuld.

• #9   13. aug 2007 Timian spiser alt, du kan givce hende hvad som helst og hun spiser det, med mindre hun ikke er sulten, men det er hun som regel..

Cleo: Er der virkelig fart på, hun tager fat i ens bukser og så kravler hun op, hele vejen til skuldrene og så sidder hun på ens skulder.

Samson: Hvis man tager ham op og kæler putter han hovedet ned i ens arm & vil ikke have det op..

Løvemis: Fiser så det stiiiiinker...

• #10   13. aug 2007 Vi havde også engang en mis der kunne åbne døre - hoppede op og hang på håndtaget, ligesom stribemis.
    Det bedste var at ham den anden vi havde samtidigt, han stod og åbnede døren med poten, når den anden havde åbnet...! Teamwork!!

De missere vi har nu har ikke behov for at åbne døre, - de har kattelem.
    Men de kan allemulige andre sære og småsjove ting.

Silver kan finde på at gå til angreb på fars ben når han vil kælelege...og løber samtidigt op af benet, helt op til armene...god ide med lange bukser.
    Sylvester fiiiser frygteligt, og har den dårlige vane altid at slæbe mus med in for at lege med dem.
    Bello kan nærmest gå i trance når vi lægger ham fladt på ryggen- (billeder ses under hans profil) - Og så er han storvildtjæger ...
    Cirkus krøller halen op under sig når han jager. - Og bider far i næsen hvis næsen kommer for tær på.
    Hotlips kan altid lokalisere hvor på grunden mor befinder sig og kommer altid efter mor hvis hun går ude....Altid!
    Pepzi kan skrige på den mest bebrejdende måde og se frygteligt anklagende ud, ...så man tror der er noget helt galt.. og så vil hun bare kæles...! Og hun svarer når man taler til hende.

• #11   13. aug 2007 "Hvis næsen kommer for tæt på " ville jeg skrive...

• #12   13. aug 2007 * Vores kat ligger tit på enten ryggen eller maven med alle 4 ben ud til hver sin side...

* Vækker mig kl L*** om natten og skal nusses - og gerne ligge mellem mig og kæresten om der er plads eller ej

• #14   14. aug 2007 Nogle af mine, har set jeg blander aloe veraen i deres vand, skulle jeg glemme det, rører de det selv rundt m. deres pote. Shela, mco henter legetøjet ud til Mollie hunden, så hun også kan lege m. det. Billie BB, forstår det meste hvad jeg siger, som om han kan holde styr på de sure tøser, straks holder han vagt og griber ind når der blir ballade.

• #15   14. aug 2007 Min gamle mis, Hvide Mis, åd ALT han overhoved kunne komme i nærheden af, og ligeså snart der var mad, galt det ellers bare om at spise! Han var ude kat, så han var ikke sammen med vores andre katte, men da vi så skulle på ferie i en uge, prøvede vi (før vi tog afsted) at give ham en af de der madautomater hvor det ryger ud efterhånden som den bliver tom. Så jeg tog selvfølgelig i skole, og min mor på arbejde, og da vi kom hjem havde han (gud hjælpe mig) ådt det HELE! og der var mere end en liter mad i! Han havde det også rigtig daårligt og nægtede at spise de næste par dage.

• #16   14. aug 2007 Og min anden kat Bølle drikker min te når jeg har lunken te i en kop... Det er lidt klamt for han har det med også at nyse ned i det. (han er lidt forkælet.)

Kommentér på:
Andre der har katte med særheder?

Annonce