757 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Amira græder... Amira græder...

Ihh jeg bliver snart sindssyg... Lige siden den første killing blev hentet har Amira kaldt og kaldt... Selvom Silke stadig er her! Jeg kan ikke sove for hende og er virkelig helt færdig.. Jeg må jo heller ikke have kat i virkeligheden så det er ikke så smart at hun render rundt og larmer sådan!! Hun er IKKE i løbetid, da hun får p-piller og ikke "stritter med numsen". Tror bare hun er sygt hønemor - hun giver også stadig Silke mælk... Jeg har prøvet at kalde på hende, stå op og nusse med hende midt om natten, servere lækkert mad for hende osv og intet hjælper... hun kalder og kalder...

Nogle der har oplevet noget lignende med deres hunkatte? og hvor længe det varer?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amira græder...
  • #1   14. aug 2007 Michelle åhhhhhhhh det lille pus ........
    ved ikke hvad du kan gøre som du ikke allerede gør ....
    du må give hende tid *S* nus til hende

• #2   14. aug 2007 Jeg vidste godt at hun var ekstremt hønemor, men jeg havde egentlig forventet at hun ville tage det pænt når hun nu stadig har Silke... Men nej, hun vidste inden for 5 min at der manglede en... Jeg ville også hellere end gerne have beholdt killingerne længere hvis det stod til mig, jeg savner dem ligeså meget, men syntes egentlig de altid har været nogle udadvendte og modige små eventyrere, så kunne ikke se hvorfor de ikke skulle kunne flytte hjemmefra når de var fyldt 12 uger... Havde så heller ikke regnet med at Amira ville blive så ulykkelig smiley

Min stakkels lille pige, det er heller ikke nemt at forklare hende at de jo har det godt smiley

Kommentér på:
Amira græder...

Annonce