KILLING SAVNES! KILLING SAVNES!
Min veninde har mistet sin søde killing på 6 måneder. Hun er ikke udekat, men har været ude og snuse et par gange med sele på, i et forsøg på roligt at tilvænne hende de nærmeste omgivelser.
Hun har nu været pist væk i over tredive timer. Vi har endevendt ejendommen, kigget i alle skabe, alle skuffer, under alle paller, i alle læhegn og læskure i området, men uden held. Vi har sat hendes transportkasse og kattebakke udenfor, samt ladet tun stå til hende, men intet har kunnet lokke hende frem. Vi må jo nok sande at pusset er blevet væk.
Hun er sidst set hjemme omkring klokken 12:00 i går. Hun er efterlyst hos katteregisteret og på Facebook, men nu vil jeg lige give den et skud her også.
- Abby er både chippet og øremærket.
- Brunstribet med hvid mave og hage.
- Blevet væk nær Aale ved Tørring.
Jeg ved at oddsene er lave, men hvis nogen har set hende ville vi blive meget lykkelige.
På forhånd tak.
jul 2018
Følger: 2 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 12
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 385 Katte: 4 Emner: 190 Svar: 7.281
Hun sidder ikke i klemme bag et skab eller lign.? Lucas er megagod til at gemme sig og det resulterede i 8 timer i klemme bag en reol - og nej, han peb ikke.
Held og lykke.
jul 2018
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.011
så ung en killing skal slet ikke have mulighed for at komme ud...
I skal ud og kontakte folk
den har lige den alder hvor den er nusser. der kan være folk/børn som har taget den til sig. og det med øremærke,,, ja det er fint nok, men ikke lige det første folk kigger efter
jul 2018
KILLING SAVNES!