578 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

KILLING SAVNES! KILLING SAVNES!

Min veninde har mistet sin søde killing på 6 måneder. Hun er ikke udekat, men har været ude og snuse et par gange med sele på, i et forsøg på roligt at tilvænne hende de nærmeste omgivelser.
Hun har nu været pist væk i over tredive timer. Vi har endevendt ejendommen, kigget i alle skabe, alle skuffer, under alle paller, i alle læhegn og læskure i området, men uden held. Vi har sat hendes transportkasse og kattebakke udenfor, samt ladet tun stå til hende, men intet har kunnet lokke hende frem. Vi må jo nok sande at pusset er blevet væk.

Hun er sidst set hjemme omkring klokken 12:00 i går. Hun er efterlyst hos katteregisteret og på Facebook, men nu vil jeg lige give den et skud her også.

- Abby er både chippet og øremærket.
- Brunstribet med hvid mave og hage.
- Blevet væk nær Aale ved Tørring.

Jeg ved at oddsene er lave, men hvis nogen har set hende ville vi blive meget lykkelige.
På forhånd tak.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KILLING SAVNES!
  • #1   25. sep 2018

profilbillede
  • #2   25. sep 2018 Lav nogle flyers og smid i naboernes postkasser. Ikke alle er på FB og det var heller ikke der jeg først ville søge.

Hun sidder ikke i klemme bag et skab eller lign.? Lucas er megagod til at gemme sig og det resulterede i 8 timer i klemme bag en reol - og nej, han peb ikke.

Held og lykke.

• #3   26. sep 2018 Jeg var ude og kigge bag skabene i går aftes - intet. Men tak! Vi sætter et opslag op i forsamlingshuset og går dør til dør i eftermiddag. Så må vi se.

• #4   26. sep 2018 for f.. da
    så ung en killing skal slet ikke have mulighed for at komme ud...

I skal ud og kontakte folk
    den har lige den alder hvor den er nusser. der kan være folk/børn som har taget den til sig. og det med øremærke,,, ja det er fint nok, men ikke lige det første folk kigger efter

• #5   26. sep 2018 Hun har generelt ikke haft mulighed for det. Tvivler meget stærkt på at hun er blevet lukket ud med vilje. Vi har altid været forsigtige med dørene, og troede faktisk i lang tid at hun bare havde gemt sig. Hun er højst sandsynligt smuttet mellem benene på en eller anden uden at de har bemærket det. Hun er en hurtig laban, så det ville ikke overraske mig. Vi har printet flyers nu og smutter ud med dem så snart hun kommer hjem. Så må vi bare håbe at vi finder hende.

Kommentér på:
KILLING SAVNES!

Annonce