496 visninger
|
Oprettet:
Abilgel er nede for at steriliseret {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige kommet hjem efter at havde afleveret Abilgel til dyrlægen, åhh hvor jeg hader at skulle ned med dem usikkerheden og alle de tænker som når at flyve gennem ens hovedet inden dyrlægen ringer. Jeg har længe vis at jeg ikke ville havde killinger på hende, da hun ikke har udvirklede sig helt som hun skulle. Men fra at tage beslutningen til at køre afsted med hende, var der er lang vej imellem.
Undskyld denne tråd men jeg er helt ude i tøvede af bekymring, kan ikke holde ud vis der sker hende noget.
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 204
Så god bedring med hende, når hun kommer hjem..
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
Har lige snakkede med dyrlægen, alt er gået godt, og det så rimeligt normalt ud, vis man ser bort fra at hun havde æggeløsning selv om hun var på p-piller :0/
Men jeg skal min lille pige kl 4, kan ikke vente til at få hende hjem igen.
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
men er da glad for at hun har det fint igen, og snart skal hjem igen
Giv hende et kæmpe kram, selv jeg nu er helt sikker på du gør det alligevel
nov 2006
Det er gudskelov letter med killingerne, de er friske når jeg henter dem, det virker nærmest som om de ikke opdager at de har været under kniven. Men de voksen er risikoen for at der opstår problemer større og de er længer tid om at få narkosen ud af kroppen.
Når ja, og så er jeg extra blød om hjerte, når det gæller Abi, Hun er og bliver min lille hjerte barn.
jul 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 3
nov 2006
Dyrlægen viste mig hendes æggestokke og livmoder, som så rigtig finde ud, pæn størrelse. Dog kunne jeg tydlig se at hun havde æggeløsning. Og vi blev enig om at det var godt at hun blev steliseret da hun ellers ville havde problemer med hypper fertilitet (da hun gå i løb selv om hun er på p-pille).
Såret ser fint ud, men vis der opstår problemer med slikkeri har jeg tubestrik liggende parat.
nov 2006
Nu har jeg steriliseret en del killinger efterhånden, og de alle har været friske når jeg hentede dem, så det er meste de erfaringer jeg gå ud fra.
Ja, man skal huske på at p-piller ikke er en sikker løsning for at undgå killinger, det er kun at få dem steriliseret.
Abilgel er nede for at steriliseret