{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Stukket af i løbetid {{forumTopicSubject}}

Hey...
I går stak nunu min ældste kat af, hun smuttede ud af et vindue som stod på klem.. Min kæreste var på vej over og hente mig, og havde glemt at vinduet stod på klem.. Da vi så kom hjem, gik der en lille time, hvor efter jeg undrede mig over at *Nunu ikke havde været henne hos mig.., Ledte overalt... Hun plejer tit at gemme sig de mest mærlige steder for at sove, så til at starte med tog jeg det stille og roligt, da jeg gik ud fra at hun nok bare sov...
Men da vi ikke kunne finde hende gik der panik i mig, især da jeg opdagede at vinuet var åbent...
Jeg for ud og kaldte på hende.... der gik omkring ti min før jeg hørte hende kalde... Blev så glad... kaldte og kaldte, men kunne ikke se hvor hun sad, og blev nervøs over at hun ikke kom hen til mig. så kigger jeg op. og der sidder nunu, højt oppe i et træ og kan ikke komme ned.... Kigger så på min kæreste og råber panikslaget at "Du må kravle op og hente hende" (han har nok bandet mig langt væk på det tidspunkt) Heldigvis kom nunu sikkert med hjem...
Nu er det så mit spørgsmål kommer.... Nunu er i løbetid... Kan hun nå at ha været blevet parret på så kort tid.. eller???
Hun går stadig og kalder, og er MEGET i løbetid...

Håber i kan hjælpe mig
Kram
¨Mie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stukket af i løbetid
  • #1   23. aug 2007 hmm det er vel aldrig rigtig til at vide, men måske hun er rendt op i træet fordi der var nogle der ville parre hende? I må bare holde øje med hende. Er det meningen at hun skal have killinger eller er hun bare ikke blevet neutraliseret endnu? :o)

    Men det var da godt at I fandt hende så hurtigt.


  • #3   23. aug 2007 det er meningen hun skal have killinger når hun er gammel nok... og når jeg har sat mig nok ind i det, og har penge nok sevfølgelig smiley
    Men det er slet ikke meningen at hun skal ha killinger nu...
    Blev skide sur på mig selv over at ha glemt at lukke vinduet ordenligt... for vil virkelig ikke ha hun er blevet parret, for hun er selt ikke gammel nok smiley


  • #4   23. aug 2007 Der er ikke andet at gøre end at vente og se. Hvor gammel er hun da nu.. :o)

  • #5   23. aug 2007 hun er fra slutningen af januar.. så hun er snart 8 måneder

  • #6   23. aug 2007 Ja så er det jo ikke sikkert hun er helt moden til at være mor endnu (Er jo forskelligt fra kat til kat, men hovedreglen siger jo 1 ½ år inden første kuld) - vi må håbe hun ikke er blevet parret.. :o)

  • #7   23. aug 2007 Avs, ja er du uheldig kan du godt risikere at hun blev det.. Godt du fik hende ind så hurtigt dog.
    Der er ikke andet for end at holde øje med om hun kommer i løbetid igen :o)

    Har du nogen planer om hvordan du vil takle hendes løbetider fra nu af?
    Det er utroligt stressende for en hunkat at gå i løb hele tiden, de spiser ikke så meget i de perioder heller (mine gjorde i hvert fald ikke).
    Men p-piller er der også en vis risiko ved.
    Mine to hunkatte har begge fået p-piller da de begyndte at gå i løbetid. Min ældste tog det fint, fik killinger og der var intet at så på livmoderen/æggestokkene, som var i fin stand da hun blev steriliseret. (ca 1 år på p-piller)
    Den yngste derimod blev ikke drægtig da hun blev parret, og det viste sig ved sterilisation at hun havde nogle cyster på det ene ovarie (knuder). (3 mdr på p-piller)


Kommentér på:
Stukket af i løbetid

Annonce