chanells øje løber chanells øje løber
Kan godt være at jeg efterhånden spørger om mange ting, men er virkelig glad for de råd, jeg modtager
Nå men siden jeg fik chanell for 3 md siden, har hun haft BRUNT udflåd fra øjet 1-2 gange dagligt. Dyrlægen gav hende først tabletter mod clamydia og øjensalve med binyrebark. Det hjalp intet og øjensalven gjorde hende bare værre. Så tog dyrlægen en podning mod klamydia og den var negativ. Så fik hun nogle nye øjendråber, som vi skulle bruge i ti dage. Det gik fint nok,men da vi stoppede kom det bare igen. Nu er hun også begyndt at nyse lidt og hoste lidt( hosten kan dog være pga. hårboller).
Har surfet lidt på nettet og synes bare ikke symptomerne passer på noget.
Hun har det rigtig godt ellers og ingen blærer på tungen..
Hvad kan det være og burde jeg opsøge dyrlægen igen igen? Kan de ikke bare være en blokkeret tårekanal ala det persere tit lider af?
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 204
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Der er ikke så meget du kan gøre - hun skal selv komme sig.
Det eneste der hjælper er en aminosyre der hedder L-Lysin, men den er svær at finde og skal faktisk importeres fra udlandet.
Lysin forstærker kattens imumforsvar.
Katteherpes er ligesom menneskers ( Nej det kan ikke smitte til mennesker ) men de kommer i udbrud når katten er stresset. Flytning - er en ændring i kattens dagligdag der stresser.
Hun vil altid have herpes latent, og det vil komme til udbrud i stress situationer. Hun vil osse kunne smitte andre katte.
Men hun vil sagtins kunne leve med det.
jun 2007
jun 2007
vil også lige sige at han kun brugte max 2 min på hende...
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
Men jeg synes at du skal tænke lidt over om du ikke skal skifte dyrlæge, da en dyrlæge er en man har tillid til. som behandler ens dyr som om de var det meste dyrebareste som findes i verden.Og som tag sig den tid der skal til for at finde ud af hvad katten fejler.
jun 2007
jun 2007
Vil lige tage en snak med dyrlægen ved lejlighed. Forstår ikke at han ikke snakkede om dette.
Tusind tak for jeres besvarelser
chanells øje løber