{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

hjæælp til kradsetræ!!! {{forumTopicSubject}}

Heeej allesammen smiley
Vi har lige købt et kradsetræ til vores 14 uger gamle killing..
Den kravler gerne rundt på de forskellige "plader",
men den kradser ikk der hvor den nu skal kradse..

Vi ved ikke hvordan vi skal lære den det,
eller om den selv finder ud af det???

vi har haft kradsetræet i nogle dage nu ..

Nogen der har nogle gode råd??

Hilsen Randi & Rasmus..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjæælp til kradsetræ!!!
  • #1   29. aug 2007 Godaften..
    Hmm hvis det kun er en lille killing så skal den nok nå at lære det, men det er jo nok meget nyt for den. Men ellers kan man købe noget nede hos dyrehandlerne som man kan sprøte på, en lugt som de er meget vilde med..

Held og lykke med det..

• #2   29. aug 2007 Jeg har selv haft succes med at få mine katte til at kratte i kradsetræ'erne ved at sprøjte med catnip, eller baldriandråber... begge kan købes i dyrhandlen...
    Det er ikke alle katte, der reagere på samme måde, derfor har jeg begge herhjemme til at friske duften op og kattenes interesse...

• #3   29. aug 2007 Tror også det kommer af sig selv, men ellers prøv og krads med hånden derpå hvor katten skal kradse. Det syns vores i hvert fald er sjovt og så går de tit hen og kradser også =) Men de kradser altså også der på kradsetræet hvor det ikke er beregnet til det, men hva det er jo deres så dem om det =) De bruger det sådan lidt i perioder her hjemme

• #4   30. aug 2007 Leg den gode vane ind. En legemus eller lignende i snor, der føres hen til kradsetræet og op i det, kan nok få missen til at hvæsse kløer der. Og så skal missen selvfølgelig have at vide, hvor dygtig den er.

• #5   30. aug 2007 Nå ja, og så er der selvfølgelig placeringen af kradsetræet. Gerne lige inden for døren til stuen fx. Dét er et godt sted.

• #6   30. aug 2007 Da vi fik Balder ind - synes han at sofahjørnet var guf at kradse i....
    Hver gang tog jeg ham og satte ham på numsen på kradsetræet og satte hans forpoter på "kradsestangen" og så kradsede han ellers løs ...
    Jeg måtte gentage det ca 8-10 gange og nu gør han det KUN på kradsetræet.. smiley

Så det var oss en mulighed...

Baldrandråberne virker ikke ret tit på killinger - det er min erfaring ....
    Jeg tror de skal være lidt ældre for at synes om lugten... smiley

Kommentér på:
hjæælp til kradsetræ!!!

Annonce