882 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hårfældning Hårfældning

Hej alle!!

Tænkte lidt på om ikke der er andre katteejere, der har problemer med hårfælning i fældningsperioderne. Jeg har en semilanghåret kat - og den fælder frygteligt meget! Det er heldigvis begyndt at aftage, eftersom den må være ved at være færdig med at skifte til sommerpels.. Men er der mon nogle der sidder inde med nogle gode tips? Kunne nemlig ikke gå i sort tøj, da det var hvidt af kattepels i stedet... Jeg reder min kats hår et par gange om ugen og fik også at vide at det ku hjælpe at bade den lidt oftere.. Men sys jo det var synd... Andre forslag mon? - Hvad gør I andre?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårfældning
  • #1   12. apr 2005 hvorfor er det syndt at bade en kat???? mine tøser bliver badet 1-2 gange om måneden... det er en af de ting der holder deres pels i "top-form" de får en kam igennem pelsen hver aften og man kan ikke se på mit tøj at jeg har kat....*ss*

en god ide er i starten at tage "gumme hansker" på og en langærmet trøje... så en evt. løs klo ikke sætter sig i sulet på dig...*sS*
    Men efter et par gange har missen vændet sig til badet og mille syntes ligefrem om det...*ss* føntør katten bagefter, det er de godt nok for det meste ikke lykkelige for... men de vænder sig til det og der er katte der elsker det... min mille hadder det men Altok elsket det... hun lage sig på ryggen og nød varmen...*ss*

• #2   12. apr 2005 grunden til at de ikke r så meget for føntøren (tror jeg) er at den "væser" af dem...!!

• #3   12. apr 2005 Muhaha - så er den badet min lille Pingo - plejer nu alligevel at gøre det men helst kun hver anden måned.. Men ak - i kampen mod pelsen må jeg vel gøre det lidt oftere.. Har også gjort hovedrent idag! Ingen hårfnuller...! smiley Tak for tippet!

Kommentér på:
Hårfældning

Annonce