882 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Hårfældning Hårfældning
Hej alle!!
Tænkte lidt på om ikke der er andre katteejere, der har problemer med hårfælning i fældningsperioderne. Jeg har en semilanghåret kat - og den fælder frygteligt meget! Det er heldigvis begyndt at aftage, eftersom den må være ved at være færdig med at skifte til sommerpels.. Men er der mon nogle der sidder inde med nogle gode tips? Kunne nemlig ikke gå i sort tøj, da det var hvidt af kattepels i stedet... Jeg reder min kats hår et par gange om ugen og fik også at vide at det ku hjælpe at bade den lidt oftere.. Men sys jo det var synd... Andre forslag mon? - Hvad gør I andre?
0 synes godt om
feb 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 42
en god ide er i starten at tage "gumme hansker" på og en langærmet trøje... så en evt. løs klo ikke sætter sig i sulet på dig...*sS*
Men efter et par gange har missen vændet sig til badet og mille syntes ligefrem om det...*ss* føntør katten bagefter, det er de godt nok for det meste ikke lykkelige for... men de vænder sig til det og der er katte der elsker det... min mille hadder det men Altok elsket det... hun lage sig på ryggen og nød varmen...*ss*
feb 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 42
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 4
Hårfældning