{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Voksen kat sur på killingerne {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt i den uheldige situation, at Mischa stadig ikke kan fordrage killingerne.. smiley

Det går fint nok når de er inde i deres kravlegård, da hun ikke går derind, men hvis jeg f.eks. tager dem med ind i stuen, så når hun kommer derind og ligger sig, så går killingerne jo hen til hende, for de er vant til at Desse og Cassi ikke gør noget, men det gør Mischa altså.. Hun hvæser, sprutter og knurrer løs, og vapper dem også en ordentlig en hvis hun kan komme til det.. Jeg ved ikke om hun har kløerne ude, da det jo er ok hun siger fra, men vil ikke have de små kommer til skade..

Derfor er mit spørgsmål, hvornår er de små gamle nok til at klare en voksen kat med kløerne fremme?

De kigger selvfølgelig meget skræmt på hende, og forstener fuldstændig når hun har slået ud efter dem, men når de ikke flytter sig, så slår hun jo bare igen.. smiley

En enkelt af killingerne har luret hvordan hun kommer over kravlegårdens rækværk (utroligt hvad sådan et lille myr kan udrette), og på et tidspunkt kan de det jo alle sammen, så får Mischa noget at se til..

Skal jeg være nervøs for hvad der kan ske hvis Mischa og killinger er for længe alene sammen? Eller skal killingerne nok lære at flygte, før hun får gjort dem ondt..
Det er jo ikke fordi hun virker som en kat med et dræberinstinkt, men hun kan godt være ret voldsom overfor andre katte når de ikke lige holder den afstand hun vil have..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Voksen kat sur på killingerne
  • #2   2. sep 2007 Joey ( min datters ) var osse skrækslagen for Phoebes killinger - hvæsede og langede ud da de begyndte at løbe rundt i stuen. Og allerede inden havde de jo været dødfarlige i fødekassen og kravlegården....
    Men hun vænnede sig alligevel temlig hurtigt til de var der, og endte med at rende rundt og kalde på dem - og lægge mælk ned, så de kunne amme :o)
    Det skal nok komme.

• #3   2. sep 2007 Det er en naturlov, at små killinger spiser voksne katte i en mundfuld, derfor er Mischa opmærksom på, hvor de små glubske bæster opholder sig...

Det skal nok komme. Når de små er omkring 5-6 uger gamle, begynder de at blive interessante - muligvis lidt før, men det skal nok komme ;-)))

• #4   2. sep 2007 OK, håber jeg da også.. Ved godt hun ikke er glad for andre katte, men hun har lært at leve med Cassi og Desse, så håber da også at hun vil leve med killingerne.. De bliver her trodsalt ikke lige så længe som de to andre smiley

Men er bare nervøs for om hun kan gøre dem ondt.. smiley

• #5   2. sep 2007 hehe Annette, ja det kan jeg godt se, så er det da godt hun er så forpasselig med at de ikke kommer for nær, når nu de kan spise hende smiley

• #6   2. sep 2007 Felix gør da helt sikkert opmærksom på at han´s dagligdag er ændret betydeligt nu, med de små. Og han er vel i sin fulde ret til at fortælle jer det :o)
    Mon ikke det går over når de fleste af de små finder nye hjem....

Kommentér på:
Voksen kat sur på killingerne

Annonce