{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Pernille D
Pernille D
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 26

Om en killing {{forumTopicSubject}}

Har en ven der gerne vil have en killing. Han fik idag af vide at en fra hans skole har nogle killinger klar om 2 uger. Det er som også fint nok, men vennen med killingerne bor i KBH. Så hvis han kan få dem afsat til nogle på skolen tager han dem med til skolen i jylland, så de kan få dem. Min ven vil så gerne ha en af dem. De er gratis, dog uden nogle som helst sundhedstjek eller vaccinationer hos dyrlægen. Det skal man åbentbart selv sørge for. Min ven har ikke fået lov til at få kat af sine forældre. Han vil tage den med hjem, og sige han har fundet den på gaden. Og hvis han må beholde den, gør han det. Og hvis han ikke må, giver han den til internatet. Hvad mener i om det? Synes det er dybt useriøst! Og ikke mindst synd for katten! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Om en killing
  • #1   5. sep 2007 synes det er helt fint at han kan få en killing gratis. og hvis han så selv vil give den vacciner og sundhedstjeck, for disse killinger skal vel også have en chance, de kommer jo garantere fra en gård af eller sådan noget--
    men det er uansvarligt ikke at spørge om lov først.
    og så bare afsætte killingen hvis han ikke må have den, så er han ikke moden nok til at have et dyr

• #2   5. sep 2007 Jeg synes ikke din ven skal få en af killingerne.
    Der er så mange søde killinger i alle lokalområder. Mon ikke han finder en der i stedet, når han har fået lov af sine forældre!

Og vennens ven burde aflevere killingerne på et internat, i stedet for at smide dem om sig som affald han bare skal af med til tilfældige københavnere og jyder. Det er noget svineri smiley

• #3   5. sep 2007 Gudfrimigvel for en syg ide! Er din ven slet ikke klar over at killinger ikke er legetøj? Hvor gammel er han? 5 år eller.... Jeg håber du kan få ham snakket fra det.

• #4   5. sep 2007 Det koster penge at aflevere en kat på et internat.
    Så hvad hvis svaret bliver NEJ - vil han så betale ca. 500.- for at få den på internat - eller bare sætte den af i gaden :o(
    Synes du skal tale din ven fra det.

• #5   6. sep 2007 Enig med de andre.

Og internater er ikke skraldespande for folk, der ikke gider påtage sig ansvaret for egne dyr. Der burde kun komme katte, som reelt er i nød. Hvis din ven anskaffer killingen er den hans og dermed hans ansvar. Man tørrer ikke bare sine dyr af på internaterne, når de bliver lidt for besværlige. Jeg bliver så harm over den indstilling.

Kommentér på:
Om en killing

Annonce