{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Nunu stikker af... hvad skal jeg gøre. {{forumTopicSubject}}

hey...
har virkelig brug for råd...
Nunu min ene kat, stikker af hver gang jeg åbner døren for at gå ud... prøver at snige mig ud, og alligevel lykkes det hende tit at løbe ud... Ved i sikkert tænker, hvor svært kan det være... men tro mig prøver alt... hun har på en uge stykket af 5 gange... hver gang lykkes det mig at få hende ind... Men er knust, for hver gang tror jeg hun er væk for altid..... vil så gerne ha at hun har det godt.. men kan ikke få mig selv til at lade hende være udekat da der er en stor vej nær mig...
Nu hvor hun har været ude så mange gange er hun begyndt at væse af melika som aldrig har været ude...
Er ved at tude, hvad skal jeg gøre.. Er det forkert af mig at tænke på at finde et sted til hende hvor hun kan være ude... ?
Er så glad for Nunu og vil virkelig ikke af med hende, men hvis hun ikke er glad her, vil jeg heller finde et sted hvor hun er...
er mega splittet...
Håber i kan hjælpe mig
Hilsen en knust mie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nunu stikker af... hvad skal jeg gøre.
  • #1   11. sep 2007 Mit råd til dig er, at du lukker hende ind i et rum, hvor hun ikke har direkte adgang til yderdøren. Når vores ikke må løbe ud, lukker vi til køkkenet og så kan de opholde sig i køkken og to stuer. Det er dog ikke ret tit, vi er i den situation, hvor de står på spring for at komme ud, men det KAN ske. Vores får jo lov til at komme ud engang imellem. Men det er os der bestemmer hvornår. Vi har ikke kattelem.

• #2   11. sep 2007 har bare ikke muligheden for at lukke hende inde vær gang der kommer nogle... Skal låse døren vær gang fordi hun spriger op og åbner døre smiley nu er hun begyndt at væse af Melika vær gang hun kommer nær nunu smiley

• #3   11. sep 2007 Har du ikke mulighed for at have hende ude i en sele? Min kat stikker også altid hovedet ud når der er en dør der åbnes, hvis det er længe siden han har været ude, men når bare jeg lufter ham ude i haven hver dag, prøver han ikke at stikke af...

Kommentér på:
Nunu stikker af... hvad skal jeg gøre.

Annonce