413 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "SKAL man udstille"
kan man udstille en huskat?
jeg ville bar hører om man kunne udstille en huskat eller en blandnings kat ? og hvis ja hvordan gør man det hvor gammel skal de være og er der nogle regler omkring katten ? je i det helt tage hvorda...
jeg ville bar hører om man kunne udstille en huskat eller en blandnings kat ? og hvis ja hvordan gør man det hvor gammel skal de være og er der nogle regler omkring katten ? je i det helt tage hvorda...
Skrevet af: louise c - 13. jul 2010
At udstille.
Jeg overvejer om jeg måske skulle udstille Diego. Jeg tror at han ville være 100% egnet til det. Nogen der evt. kan fortælle lidt om hvordan det forgår, hvad man skal medbringe og hvordan en nybe...
Jeg overvejer om jeg måske skulle udstille Diego. Jeg tror at han ville være 100% egnet til det. Nogen der evt. kan fortælle lidt om hvordan det forgår, hvad man skal medbringe og hvordan en nybe...
Skrevet af: Rebecca S H - 11. nov 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
dec 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 63
dec 2006
Følger: 25 Følgere: 21 Katte: 9 Emner: 21 Svar: 128
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Det var en jeg kender som har haft en del kuld killinger, og hun er ikke opdrætter.. Så spurgte jeg hvorfor, og hun sagde at det var fordi man skal udstille..
Det havde jeg aldrig hørt var et krav, så jeg ville lige høre..:)
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
SKAL man udstille for at opdrætte??