{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Hittekilling.dk mangler plejefamilier {{forumTopicSubject}}

Ligenu er behovet større end nogensinde - Vi mangler plejefamilier på sjælland. Både dem der kan tage de helt små, samt dem der kan tage sig af de lidt større. Det er ikke nemt, det er ikke gratis - men DU kan være med til at gøre en forskel for så mange efterladte, henkastede små hittekillingers liv.

Kontakt Bente P herinde, eller via kontakt informationerne på hjemmesiden, hvis du/i er interesserede i at være med til at gøre en forskel.

www.hittekilling.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hittekilling.dk mangler plejefamilier
  • #1   13. sep 2007 hejsa mangler de også i jylland

• #2   13. sep 2007 Det gør vi smiley
    Du kan eventuelt kontakte Bente P via hjemmesiden (hun kan svare på alle dine spørgsmål) eller sende dine oplysninger til mig, så skal jeg viderformidle det smiley

• #3   13. sep 2007 hvad vil i vide

• #4   13. sep 2007 Hvor du bor, hvor små du kan tage dem, et nr du kan kontaktes på, om du har andre katte (hvilket du jo så sikkert har) - Men jeg syntes du skal prøve at ringe til Bente P imorgen. Eller sende mig dit nr, så kan jeg kontakte dig med mere info imorgen.

• #5   14. sep 2007 Nu har jeg skrevet til dem, og hørt om de mangler nogen til de killinger der kan spise og drikke selv, men stadig er for små til at komme hjemmefra.

Jeg har godt nok opflasket en killing fra lige før den fik øjne, men der boede (og arbejdede) jeg på en gård, så havde tiden til at gå ind og fodre den, det har jeg ikke nu hvor jeg går i skole..

jeg har også før "opflasket" en killing der selv kunne spise osv,

begge katte lever stadig i bedste velgående..

Og Rottweiler fik jeg hjem da han var 10 uger, og han lever også i alt for bedste velgående (han vejer lidt for meget så er kommet på slankekur *g*)

Så jeg håber da jeg kan være behjælpelig med de lidt ældre killinger..

• #6   14. sep 2007 HVis det er killinger der kan spise selv kan jeg også stå til rådighed (eventuelt killinger som stadig gerne vil have lidt mælk morgen og aften) men jeg har desværre ikke bil til at hente dem i.

Jeg har da jeg boede hjemme brugt min sommerferie fra skolen på at opflaske 5 killinger hvor moderen forsvandt da de var 13 dage gamle, så jeg har da prøvet lidt med de helt små, og ellers har mine forældre haft flere kuld killinger imens jeg var hjemmeboende.

Men de sidste 2 år har jeg kun haft katte fra de var 8-12 uger.

• #7   14. sep 2007 Jeg har så langt om længe fået sendt en mail til Bente :o)

• #8   14. sep 2007 Jeg er også blevet medlem, dog først fra den 1. oktober af, og til killinger der er gamle nok tiil at spise selv, da jeg jo har skolen og derfor ikke kan være hjemme 24/7

Kommentér på:
Hittekilling.dk mangler plejefamilier

Annonce