{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

En fornemmelse af noget er galt.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille fornemmelse af noget er galt med min dejlige hankat Mikkel, men jeg kan slet ikke finde ud af hvad det skulle være..

Han har tisset/skidt og drukket idag men alligevel har jeg en ide om der er noget.

Han er ikke sig selv.

Normalt er han ude hele dagen, frisk og fræk, men idag vil han slet ikke ud.

Han har ingen feber, er kælen som altid (når det passer herren) og har egentlig opførst sig som han plejer.

Bortset fra han ikke er ude.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En fornemmelse af noget er galt..
  • #1   16. sep 2007 Min første tanke var nyresten da han har haft problemer med det før, men som sagt så jeg ham tisse og jeg kan sagtens løfte rundt på ham uden brok.
    Det skulle jeg lige tænke på sidste gang, så skreg han op.
    Der er ingen sår, ingen hævelser, ingen ømhed nogen steder, men igen, jeg har bare den der nagende fornemmelse af der er et eller andet galt.
    Nu bliver der holdt et skarpt øje med ham og ellers er min dyrlæge kun 8 cifre væk.


  • #2   16. sep 2007 Hej Rikke V.
    Ja det kender jeg godt og desværre holdt mit altid stik når jeg fornemmede der var noget galt og sådan er dit garenteret også, nok derfor den bekymring da du jo pt ikke rigtg har noget konkret. men jeg håber alt går vel, men kender det godt..
    Puls


  • #3   16. sep 2007 Kan jo godt være, at han er syg. Men alle mine mislinger vil heller ikke være ude, de ligger og slanger sig rundt omkring herinde. Tror det er overgangen fra sommer til efterår. Så når jeg sætter mig ned, har jeg 4 katte liggende på og rundt omlring mig, kors hvor det varmer.

  • #4   16. sep 2007 Nu er han da rendt udenfor lidt og han har spist og drukket.. Så håber han bare har taget sig en rigtig søndag..

  • #5   17. sep 2007 Kender nogen hvis udekat fik høvl af naboens nye katte... Hun ville ikke ud igen.. Ikke efter katten fik af vide der kom ny killing.. Så smuttede den ud og blev kørt ned samme aften.....

Kommentér på:
En fornemmelse af noget er galt..

Annonce